Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny forsterker, og ny spiller, i need help !(:

Anbefalte innlegg

Det har eg seg sånn eg har ikkje så god peiling på anlegg og sånt, har faktisk ikkje peiling i de heile tatt, så her er tingenestilstand eg trenger trenger en ny forsterker og spelar, va ikkje eg som kjøpte verken forsterkaren eller spelaren forje gang, heller ikkje anlegget ( Sto i bilen da eg kjøpte den ) eg veit at det er 2 suba av typen Hertz http://www.engenaudio.com/Produkter/Hertz/ES300_small.jpg trur det er den typen der, er 12 " tommera, har også 2 10"mra av ukjent merke, trur det er det samme, eg veit ikkje kor store dei e eller noke, eg kan ta et bilde av dei, viss det hjelpe noken, eg veit ikkje kor stor forsterkaren som er der no e, ditta kan eg ikkje noke om, viss noken kunne hjelpt meg litt, eg trenger også en spelar, en med minnebrikke og/eller ipod inngang, gjerne med litt hightech lydjustering og helst blått eller rødt lys, viss noken kunne hjelpt meg litt ut her så hadde de vært supert! :)

Endret av Priim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har også 2 10"mra av ukjent merke
Første skritt blir nok da å lempe ut dette hva-det-nå-er av bilen og selge det. Intet poeng med flere forskjellige basskasser i bilen.

Hva slags bil har du? Hva heter forsterkeren du nevner?

Det er diskanter, har bare 2 suber i bagasjerommet, har en E230, no har eg ikkje bilen her før om noken tima, men resten er diskanta, men eg kan ikkje koble heller, veit ikkje om dei skal inn på forsterkaren eller ka dei skal, men kan finne ut ka forsterkaren heite til seinare i dag :)

Lenke til kommentar
Hertz elementene du har er helt ok, så de kan du beholde....

Ellers så trengs mere info om forsterkeren du har, hvilke høyttalere du har osv ;)

Ditta e litt flaut, men eg har ikkje peiling :p eg kan sjå og finne ut ditta i måra, men eg har 0 peiling, eg e ganske sikker på at elementa e av den typen eg har linka oppe, men veit ikkje kor store dei e sånn i KW osv :p

men veit at forsterkaren e alt for liten til og drive dei, men eg veit ikkje ka som e lite, og ka som e masse når de gjelde sånt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...