Slompefisk Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Heisann, har tenkt litt på hvilket kabinett jeg skal skaffe meg med en ny pc. så har dere noen anbefalinger til noen mid tower, har ikke plass til større så da får det bli det Noe dere trenger og vite om komponentene si ifra ! De jeg har tenkt på er Antec 902 Coolermaster Storm Scout gaming case Coolermaster HAF 922 Endret 20. desember 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Absulut ingen som har noen anbefalinger her? Skulle gjerne hadd noen tips sju Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har coolermaster HAF 922 og er veldig fornøyd. God plass og god kjøling. Jeg har en venn som har antec og det virker som om det er mer plass i 922 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ta en titt på Thermaltake V9 og NZXT Tempest, de ligner en god del på Antec 900. (Thermaltake V9 er ikke det mest solide kabinettet jeg har sett) Nå vet jo ikke jeg hva du er ute etter, så det hadde vært fint om du kunne ha gitt litt mer info om hvilke egenskaper kabinettet skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå