Lempicka86 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Et av de første bildene jeg har tatt med kameraet, av katta. Bildet er ikke gjort noe med. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Et av de første bildene jeg har tatt med kameraet, av katta. Bildet er ikke gjort noe med. Hva syns dere? Så som så, i og for seg et greit bilde, men tror det hadde blitt mye bedre om du hadde lagt fokus på øynene på katten, på dette bildet blir de litt "slørete".....i tilegg så ser hårene ut til å ha fått en "ghosting" effekt ("lang" lukkertid kanskje?). Endret 20. desember 2009 av Mawrick Lenke til kommentar
Lempicka86 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Takk for tilbakemelding.. Ville bare legge inn et å se hva dere syns, skal finne ut av litt innstillinger og slik så kanskje det blir bedre neste gang Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Takk for tilbakemelding.. Ville bare legge inn et å se hva dere syns, skal finne ut av litt innstillinger og slik så kanskje det blir bedre neste gang Bare hyggelig - prøv å legg fokus på øynene i første omgang så skal du se det blir bra Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Gratulerer med nytt kamera Desverre var ikke bildet noe særlig å skryte av. Det er uskarpt, og den hvite pelsen fra haken og ned er helt utbrent. Blitsen skinner klart igjen i øynene. Når det gjelder komposisjon så vil jeg anbefale å skyte fra en annen vinkel, da denne blir veldig rett frem og kjedelig. Lek deg med kameraet, og utforsk innstillinger og menyer, så kommer mesterverkene etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå