guffen_78 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Bør jeg droppe å kjøpe T310 fordi den ikke har JAVA? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Spør deg selv om du trenger Java, så finner du svaret selv :wink: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du kan droppe å spy ut flere emner om samme mobil. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 For å gjøre tenkingen enkel. Er du ute etter spill og programmer ol. eller er du ute etter spill? Java støtter både programmer og spill, mens Mophun kun støtter spill. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Java er ikke noen avhengighet, hvis mobilen har det du ser etter utenom. Av spill og programmer og sånn... Jeg ser uansett Java som er fordel... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg ser ingen grunn til å ha java hvis du har mophun. Det finnes ingen bra java programmer, og det er begrenset med bra spill også. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Java er jo mye større og utbredt enn mophun da (som støttes kun av lille SonyE). Dessuten (som levlex sa), mophun er bare spill mens java er spill og applikasjoner. F.eks Mophun ICQ-klient kan du bare glemme :wink: Finnes mange bra java-programmer; ICQ, MSN, Yahoo, IRC, Mail, WAP-browsere, WEB-browsere, Kataloger, Kalendere, Drink-oppskrifter, you name it.. 8) Lenke til kommentar
guffen_78 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Er SE T310 da et dårlig valg med tanke på at den ikke har JAVA ?? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Java er jo mye større og utbredt enn mophun da (som støttes kun av lille SonyE). Nå kommer jo Mophun til Symbian telefoner også da.. i 3D! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Er SE T310 da et dårlig valg med tanke på at den ikke har JAVA ?? Selfølgelig ikke Når du har mophun så er det ikke så viktig med java. Lenke til kommentar
trygberd Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg ville garantert kjøpt telefon med java, fordi java kommer som bare f.... fremmover nå. Det vil komme en eksplosjon av applikasjoner skrevet i java for mobiltelefoner fremmover. Har selv vært med og skrevet en slik applikasjon som hovedprosjekt, og min erfaring er at dette har _store_ muligheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå