johan_august Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Har nettopp kjopt meg en asus G51VX fra usa. Plutselig sluttet det traalose nettverkskortet og funke. Det skjedde etter en restart. matte resatrte pga oppdateringer. Tror ikke det har noe med oppdateringene og gjore, da det var oppdateringer for office som ble innstallert. Operativsystemet er win 7. Takker for hjelp:) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Spesifiser bedre hva spesifikt som ikke fungerer. Får du ikke lenger opp noen nettverk i oversikten over tilgjengelige trådløse nettverk? I så fall er det mest typiske at du bare har komet borti den fysiske av-bryteren for nettverkskortet på maskinen (kun bærbare). Som regel er dette en knapp med ikon som ser ut som en satelittmottaker eller en antennemast, dog det kan variere. Du finner den normalt på siden eller over tastaturet som en "spesialknapp". -Stigma Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Spesifiser bedre hva spesifikt som ikke fungerer. Får du ikke lenger opp noen nettverk i oversikten over tilgjengelige trådløse nettverk? I så fall er det mest typiske at du bare har komet borti den fysiske av-bryteren for nettverkskortet på maskinen (kun bærbare). Som regel er dette en knapp med ikon som ser ut som en satelittmottaker eller en antennemast, dog det kan variere. Du finner den normalt på siden eller over tastaturet som en "spesialknapp". -Stigma Har sjekket at knappen er pa. har slatt av og pa flere ganger. Her gang jeg starter maskinen soker den etter nettverk men finne ingen, med engang jeg kobler til et nettverkskort via USB porten finner den nettverket mitt med engang! Har ogsa provd windows nettverksdiagnose, men den finner ikke ut hva problemet er. Har oppdatert drivere til kortet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Neste jeg da ville prøvd er å resintallere driverene til kortet, gjerne med mer oppdaterte drivere dersom mulig. Jeg har vært borti et par tilfeller med symptomene du nevner der resintallering av driverene har vært løsningen - uten at jeg nødvendigivs kan konkludere hva som har vært feilårsaken som utløste det... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå