tainez Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 finner den i bios og alt ser fint ut men får den ikke til og finne på min datasmaskin noen som har en liten anelse hva det er ? power og sata kabel sitter bra! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kontrollpanel --> System --> Maskinvare/Enhetsbehandling. Se om cd-rom-en har noen merknader der. regner med du bruker windows? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 den finner den ikke noen merkander, ja jeg bruker XP , det er som det ikke får lest cd'ene eller ikke legger merke til at det kommer noen cd Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 prøv å restart PC-en. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 allerede prøvd flere ganger, Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Prøvd cd/dvd-rom-en i en annen pc? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 har ikke fått tid ellerlignende til det ennå har også samme problemet med en ny hardisk jeg kjøpte får 1 års tid , dette skjedde mens pc'en var på reprasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå