Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil at han skal dominere en gang i blant.

Anbefalte innlegg

Vel, for å gå rett på sak: jeg har vanskelig for å bli tent når jeg og kjæresten har sex. Jeg hater at jeg alltid skal være den som får ting i gang, for jeg blir ikke så kåt av det. Han ligger seg bare ned på sengen og venter på at jeg skal starte akten. Vi har kanskje 2 minutters forspill.

Jeg er ikke sjenert i det hele tatt egentlig når det kommer til å gjøre forskjellige ting, men jeg er sjenert i å fortelle ham hva jeg vil han skal gjøre. Jeg føler han kommer til å syns det er teit det jeg sier. Har sagt i fra et par ganger før, men han har aldri fulgt det opp. Jeg spør ham hele tiden hva jeg kan gjøre for ham, for han sier aldri fra, men han spør aldri meg heller. Det jeg vil er at han skal være skikkelig dominerende, og faktisk vise at han er kåt.

Så ja, hva kan jeg gjøre for at han skal skjønne det? det blir så unnaturlig hvis jeg skal si "nå må du være dominerende", for da blir det så falskt, og jeg føler meg bare teit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner veldig godt hva du mener, og dette kan jo være litt vanskelig å fikse på. Men du trenger jo ikke å si "kan ikke du være litt dominerende?" akkurat når dere skal ha sex osv, men du kan si ved en annen anledning at "når vi har sex, så vil jeg at du skal være litt dominerende og bestemme litt", da blir det gjerne ikke like "falsk", selv om dette kan skje her også..

Ser ingen annen måte å gjøre det på enn å si ifra egentlig, du kan jo også formulere det litt annerledes som "gjør hva du vil med meg!", noe han burde bite på.

Ellers, om du vil sende et budskap, kan du jo bare ikke gjøre en dritt når han slenger seg på sengen, slik at han blir tvunget til å gjøre noe. Kanskje slenge deg på sengen selv? Ta hans rolle, og foreta et rollebytte :)

Om ingenting annet funker kan du jo bare avstå fra sex slik at han blir mer og mer desperat, men vet ikke egentlig om dette er en god plan.. Kan jo også være du sprekker før han, eller at det får uante konsekvenser :(

Lenke til kommentar
Skjønner veldig godt hva du mener, og dette kan jo være litt vanskelig å fikse på. Men du trenger jo ikke å si "kan ikke du være litt dominerende?" akkurat når dere skal ha sex osv, men du kan si ved en annen anledning at "når vi har sex, så vil jeg at du skal være litt dominerende og bestemme litt", da blir det gjerne ikke like "falsk", selv om dette kan skje her også..

Ser ingen annen måte å gjøre det på enn å si ifra egentlig, du kan jo også formulere det litt annerledes som "gjør hva du vil med meg!", noe han burde bite på.

Ellers, om du vil sende et budskap, kan du jo bare ikke gjøre en dritt når han slenger seg på sengen, slik at han blir tvunget til å gjøre noe. Kanskje slenge deg på sengen selv? Ta hans rolle, og foreta et rollebytte :)

Om ingenting annet funker kan du jo bare avstå fra sex slik at han blir mer og mer desperat, men vet ikke egentlig om dette er en god plan.. Kan jo også være du sprekker før han, eller at det får uante konsekvenser :(

Tingen er at jeg har prøvd det med å sende budskap. Han skjønner det rett og slett bare ikke. Jeg har slengt meg på sengen utallige ganger, noen ganger har vi bare ikke hatt sex, fordi han aldri tok hintet, og av og til tar han hintet men han legger seg ved siden av, og som sagt, venter på at jeg skal gjøre noe.

Hvis ikke jeg gjør noe, så gjør han ingenting. Det har skjedd så utrolig mange ganger.

Jeg skjønner meg egentlig ikke så godt på han når det gjelder sex, for det virker som han gå i en evighet. Det går ofte 1 uke i mellom vi har sex. Og den som da i slutten av uken tar initiativ til sex, det er meg. Jeg har syns dette er ganske rart egentlig, han er jo mannen.

Lenke til kommentar

Kanskje han er usikker og ikke tør å ta noe særlig initativ selv. Det hørtes jo litt vel daft ut fra hans side, så enten er han uinterressert eller så er han usikker. Det skal vel litt til for at en gutt skal være veldig uinterressert i sex, så kanskje han er usikker og trenger litt åpenhet rundt det for å slippe seg mer løs?

Lykke til ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Kanskje han er usikker og ikke tør å ta noe særlig initativ selv. Det hørtes jo litt vel daft ut fra hans side, så enten er han uinterressert eller så er han usikker. Det skal vel litt til for at en gutt skal være veldig uinterressert i sex, så kanskje han er usikker og trenger litt åpenhet rundt det for å slippe seg mer løs?

Lykke til ihvertfall :)

Hmm, jeg vet ikke. Jeg har prøvd å være så åpen så jeg klarer, men han åpner seg likevel ikke! =/

Det eneste forslaget han har komt med var da han var dritings.

Lenke til kommentar

Den mest åpenbare løsningen må jo være å skjenke ham dritings. Det er jo derfor man har alkohol, for å gi slipp på hemningene. Men litt upraktisk til hverdags kanskje :p

Uansett er det jo et godt tegn på at problemet er usikkerhet og hemninger, og det vil forhåpentligvis gå seg til over tid. For å få litt fortgang på det kommer du nok ikke unna å snakke med ham om det eller å gjøre det åpenbart for ham at du vil ha sex. En annen ting du kan gjøre er å overlate mesteparten av initiativet til tilfeldighetene, slik at dere begge slipper. Det finnes sexleker basert på kortstokker og lignende, der spillet foreslår hva dere skal gjøre. Noen må naturligvis foreslå spillet, men etter det går det av seg selv.

Lenke til kommentar
Tingen er at jeg har prøvd det med å sende budskap. Han skjønner det rett og slett bare ikke.

Dette er vel en av de største feilene kvinner gjør overfor menn. Vi menn tar som oftest hinting/signaler SVÆRT dårlig. Hva med å si hva du vil rett ut? Ikke nødvendigvis under akten, men ved en annen anledning?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...