kjeLL// Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 du stiller "litt" mange krav til en laptop... man får ikke i pose og sekk når man kjøper en laptop. om du skal ha en pc som klarer å dra alt, så må du over på stasjonær. der får man mye mere ytelse pr krone. Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 du stiller "litt" mange krav til en laptop... man får ikke i pose og sekk når man kjøper en laptop. om du skal ha en pc som klarer å dra alt, så må du over på stasjonær. der får man mye mere ytelse pr krone. Jeg har bestemt mei for den laptopen jeg linket til den virker grei. Men tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 jepp. du vet sikkert før du får den at du ikke kommer til å kunne kjøre alle spill med masse eyecandy.. men tør å påstå at nesten uansett vil den kunne kjøre de fleste spill på en akseptabel fps om du tweeker nok. Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg går for acer aspire 5739g. Men takk for alle alternativer Lenke til kommentar
Cheap Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hei jeg fant mange gode tilbud her Billig Pc Endret 23. januar 2010 av Cheap Lenke til kommentar
Cheap Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Klarte å rette opp feilen i forrige innlegg! Endret 23. januar 2010 av Cheap Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Og du følte du trengte å skrive et nytt innlegg om det? Uansett, jeg syntes ikke den siden var mye til hjelp. Eneste den gjorde var å linke til visse modeller (som er uaktuelle for trådstarter) og til laptopkategoriene hos enkelte nettbutikker. Den gir ikke konkrete tips som trådstarter har nytte av. Prisguide.no gjør dette. Endret 23. januar 2010 av srbz Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Klarte å rette opp feilen i forrige innlegg! Ser du er ganske ny her, og viss du skal si noe tillegsinformasjon til ett innlegg som du har skrivd tidligere/rett før, trykker du på "rediger" knappen, deretter skriver du "EDIT:" og det du skal skrive. Kanskje litt unødvendig å skrive et så langt innlegg om dette her men. Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjører selv en Dell XPS m1530 med 2,4 Dual Core GHz CPU og 8600M GT,4 gig ram. Denna pc`n er 2 år gammel og kostet da rundt 10k, kjører nå CoD MW 2 GLATT!! ( Med Overclocking på Skjermkortet vell og merke ) Måtte for et år siden kjøpe Laptop Cooler til PC`n ( på måte et brett til å ha under pc`n, funker perfekt, Core temperaturen til hovedkortet gikk fra 90 da det var overclocka, til 60 stabile! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå