arela Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Må si jeg liker utviklingen; gode nyheter avløser gode nyheter. Håper Tim og Tom får så mye gløgg i jula at de går på nye oppgaver med liv og lyst. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Må si jeg liker utviklingen; gode nyheter avløser gode nyheter.Håper Tim og Tom får så mye gløgg i jula at de går på nye oppgaver med liv og lyst. Eller at vi er så lite gløgge at vi går på en runde til? Er vel egentlig det du sier. Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når jeg ser på formuleringa, så kan det tolkes slik også ja. Men uansett må dere riste av dere gløggen før neste start Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Splitte mine bramseil. Da er Akamkalender 2010 ferdig utforma og bestilt Kommer tilbake med bestillingsinformasjon så fort det foreligger. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Good job Tim! Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da blir det jul i år også Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vil kalenderen være ute til imorgen? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Nei Jeg har kødda til bestillinga. Misforståelse. Men regner med at det ordner seg på et vis. Mere info følger, når jeg har det. Endret 27. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Da kan jeg melde at jeg sitter med prøveeksemplar av kalender mellom hendene. Totalt godt fornøyd. Som nevnt i forrige post, så var det en misforståelse rundt bestilling. Jeg bestilte kun ett eksemplar, og trodde at JP bestilte fler på grunnlag av den bestillinga. Sånn hadde altså jeg oppfatta avtalen, men det var feil. Min feil Uansett så har altså jeg da fått et prøveeksemplar. Totalt sett godt fornøyd. Strålende fornøyd med layoutproduskjonen min. Syns jeg har vært flink jeg Trykken er og glimrende, med unntak av litt fargestikk, som går i ulike retninger. Eget bilde* er kanskje det det har gått verst ut over. Kraftig gulstikk, i stedet for grønt som det skal være. S&H bildene har og fargestikk. Men totalt sett ser det bra ut. Toneomfang og detaljer er rett og slett glimrende. Dette er bilder, sånn som de skal nytes, helt noe annet enn å se det på skjerm! Så nå blir et større opplag bestilt. Betillingsinfo kommer i en egen tråd når den foreligger. De som er interesert bestiller direkte hos JP. Nå som julestresset er over, bør det gå rimelig kjapt. Såpass kjapt at folk får tid til å nyte januarbildet. * Bukken og havresekken? Nei, bildet ble nominert fram av resten av redaksjonen, jeg stemte faktisk ikke på det selv. Nok om det. Endret 5. januar 2010 av fototim Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 JP gambler på opplag her. Det er de som tar risken, derfor hadde de sikkert satt pris på om folk meldte interesse i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det går fint det, Fototim Hvor mange kan vi kjøpe til hyggelig pris ? Kun 1? Og i såfall hva er prisen for de neste ? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hm. Det med pris på fler eksemplarer har jeg ikke tenkt på. Strengt tatt er det vel opp til vår hyperaktive JP venn og bestemme det. Kjenner jeg han rett, dukker han opp med et svar. Hvis ikke, skal jeg prøve å få en avklaring på det før bestillingsinfo er klart. EDIT: Kjell75 kommer forresten innom for å ikke på kalenderen seinere i kveld. Så hvis han er uenig i min vurdering av resultatet, så får dere nok høre det i fyndig formulerte vendinger, om jeg kjenner ham rett. Endret 5. januar 2010 av fototim Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hm. Det med pris på fler eksemplarer har jeg ikke tenkt på. Strengt tatt er det vel opp til vår hyperaktive JP venn og bestemme det. Kjenner jeg han rett, dukker han opp med et svar. Hvis ikke, skal jeg prøve å få en avklaring på det før bestillingsinfo er klart. EDIT: Kjell75 kommer forresten innom for å ikke på kalenderen seinere i kveld. Så hvis han er uenig i min vurdering av resultatet, så får dere nok høre det i fyndig formulerte vendinger, om jeg kjenner ham rett. Godt nytt år! Det er jo dere fra forum som bestemmer prisen. Japan Photo betaler trykking og får 0,-, så der kan vi vel ikke gir rabatt? :-) Det er Unicef´s 50,- som vi tenkte å tar i utgangspunkte (de 12 bidragsyttere skal få den gratis), så det er dere som bestemmer hvor mye eller lite barna skal får.... Stephan PS: hyperaktiv? hmmm... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Klart barna må få pengene de trenger. 50 er for lite; men det bør muligens være lavere enn boka. Skal vi si 75,- til unicef? PS. Stephan; du er ikke hyperaktiv, bare et effektivt arbeidsjern Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Godt nytt år ja. Det med hyperaktiv var ment som et småartig kompliment, burde kanskje heller sagt hypereffektiv. Når jeg nå har tenkt meg litt mer om, så kom jeg på at prisen allerede er gitt iom at den er trykket på kalenderen. Surrehue, kaller Kjell75 meg, ikke uten grunn. Jeg syntes i hvert fall at 100 kroner var et greit beløp til UNICEF. Spørsmålet blir vel da mer om folk skal få anledning til å kjøpe fler enn ett eks om de ønsker det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 100 kroner til UNICEF + JP selvkost er helt greit for min del. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Selvom jeg får en gratis i og med at jeg er bidragsyter så kjøper jeg ett par stykker ekstra. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Selvom jeg får en gratis i og med at jeg er bidragsyter så kjøper jeg ett par stykker ekstra. Triste greier det gitt. Godt nytt år til deg og forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå