fototim Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Da har jeg en gladnyhet til alle forumbrukere Redaksjonen for Akamboka har nå plukket ut bilder til Akamkalender for neste år. Det eneste som står igjen er å innhente tillatelse til å bruke disse, noe jeg ser nærmest som en formalitet iom at bildene allerede er frigjort for bruk i boka. Forusettinga for å få den ut i romjula, er at den leveres NÅ. Så jeg skal legge legge bildene inn i bestillinga i kveld. Prisen blir 100 kroner. Hele beløpet går til UNICEF sitt arbeid med barns rettigheter. Detaljer for bestilling kommer når det er klart. Trolig i romjula. Kalenderen er et samarbeidsprosjekt mellom redaksjonen for Akamboka 2009, Akam*, UNICEF og Japan Photo Hyggelig og ikke minst praktisk om folk melder interesse for kjøp nå ------------------------------------------------ EDIT. Status for prosjektet: Bilder til kalender er nå valgt ut. Kalenderen er ferdig utforma og bestilt. Kommer tlbake med bestillingsinformasjon så fort det foreligger. Endret 23. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Mulig med thumbs av bildene i kalenderen? Høres interessant ut, i alle fall. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Det høres interessant ut for undertegnede også... :-) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg kjøper gjerne en kalender! Francis Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Mulig med thumbs av bildene i kalenderen? Høres interessant ut, i alle fall. Skal se hva jeg får til. Men i så fall skjer det etter at alt annet er klart. Lover ingen ting, men ideen er altså notert Endret 20. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg skal nok ha en. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg skal nok ha en. Ditto. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Det blir vel en her også. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 +1 Og jeg håper å finne boka i Byporten i morgen :o) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Bør vel ha en Akam kalender jeg også. RandiA Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hvem valgte ut bildene? Jeg vil gjerne se de som ble valgt ut. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 +1Og jeg håper å finne boka i Byporten i morgen :o) Byporten har fått 4 bøker og de var solgt med enn gang...der er 10 stk på vei nå men sjåføren er ikke der før lunch tiden. Men der finnes i skrivende stund 2 stk i Akersgata som ligger bare 500m unnå, så hvis du vil hente den på morningen/førmiddag så er det vel mer sikkert å gå der... :-) Stephan Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Dårlig nyhet. Jeg har ikke fått lagt inn bilder i kveld. Grunnen er at det ikke finnes rett programvare på JP sine sider. JPstoney har lovet oss A3 kalender på fotopapir. Problemet er at den programvaren som trengs for å lage det, ikke finnes på nettet. Den er i butikk, men jeg bor 25 mil unna nærmeste butikk. Håper og finne en løsning på dette i morgen. Kanskje vår venn JPstoney har et forslag, han har gjerne det den mannen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Dersom noen hos JP har tid og mulighet kunne det jo være en ide å sende bildene på epost? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tja, jo kanskje. Men tid er en dyrebar vare i disse førjulstider. Så jeg tviler på at det er et alternativ. Er nok mer realisitisk å håpe på er at noen kan maile meg nødvendig programvare. Men det og er kanskje for optimistisk? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kan ikke en av oss som bor nærme en jp butikk levere inn bildene? Skal forøvrig ha en selv. Endret 21. desember 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Sh... vi har fortsatt probleme med den nye webside vi lanserte i siste uke. Løsning: Send bildene (med riktig rekkefølge av kalenderblader) til [email protected] hun bestiller der fra hovedkontoret direkte i labben... Beklager så mye, det blir tøft med romjula, men det er fortsatt sjanse til det! Stephan mellom Tønsberg & Porsgrunn :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Sh... vi har fortsatt problemer med den nye webside vi lanserte i siste uke. Note to self: Ikke lanser nye websider to uker før jul Håper fototim sitter foran PC'en, så kan han nok få det til. Men det er en del MB med bilder... Tom Endret 21. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tim sitter ved PC nå ja. Dette høres absolutt ut som en løsning. Driver og lager til filer for forsendelse nå. Har et miniproblem som må løses, men det ordner seg nok raskt. Så da blir det kalender tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå