Gå til innhold

"wow/gaming" pc til 5000.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har tenkt litt på å kunne kjøpe meg en ny data nå for ca. 5000 kroner.

Jeg har skjerm, tastatur, mus.

Jeg har lyst på en ganske rask maskin, og det som jeg i hovedsak bruker den til er å spille wow på den ene skjermen og se film/msn/browse på den andre skjermen.

Den jeg har nå synger på siste vers grunnet 8800 geforce kortet som kommer til å frafalle pga. alder i nærmeste fremtid. Har allerede begynt å jukse en god del. Og ettersom jeg forsto så er det kortet noe mange har problemer med.

Kan legge ved at jeg har en xbox jeg spiller de mest grafisk krevende spillene på, sålenge det kjører wow/lignende spill så er det flott.

Har vista på den jeg har nå, og når jeg kjører wow/andre spill i window-mode så er det veldig mye dødtid som går med når jeg skal tabbe på mediaplayer for å høre musikk, og når jeg skal legge ned wow for å tabbe rundt i datamaskinen for å finne ny musikk/film ect.

Er dette veldig mye forbedret på win7?

Uansett, oppsett og alt er velkommen! Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel si at PSU'en ikke engang klarer å kjøre 4 RAM brikker engang. Nå har jeg 2 og legger jeg i 2 til så får dem ikke nok strøm. Så man kan gå utifra at det jeg har NÅ, ikke er brukenes til noenting.

Som tidligere nevnt, er det sannsynlig et annet problem som fører til at minnebrikkene ikke fungerer.

Det er mulig kabinettet kan brukes?

Hadde vært fint om du kunne listet opp det du har, slik at det kan tas med i vurderingen.

Vil du derimot kun ha nytt utstyr er det helt greit også, men det hadde vært fint hvis du kunne oppklart dette for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...