b00n Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Smaker på Urge Intense Red Sting nå... Ikke imponert, dette var søtsaker for småjenter på 12 år. Jeg drikker ikke "Energidrikker" jevnlig, ser mer på det som blandevann. Det går i Red Bull til vodka'n. Så Red bull blir min favoritt Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Rema 1000 har en del energidrikker som ikke finnes på rimi og kiwi. Smakte nettop den nye rosa Burn Juiced, smakte fruktgodteri med skogsbærsmak.. ganske god, men liker den første Burn Juiced bedre. smakt: - RedBull - Burn Juiced (gul grønn) - Burn original - Urge Intense (grønn) - Burn Juiced (Rosa) - Burn Shot - Monster Energy (grønn) - Monster Energy (gul) - RedBull sugarfree - Battery Original - Pure rush - Pure rush - Pure rush - Blu (Israel) - XL Energy (Israel) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Og dersom det er noen jeg har glemt og er å oppdrive i Sandnes/Stavanger området haddejeg satt pris på om noen sa det. Deli De Luca er for øyeblikket utelukket grunnet geografiske problemer. Men 7-eleven er akseptert Det kommer en Deli De Luca til Stavanger nå da, de har overtatt lokalene til Elite Foto i Stavanger sentrum. Tror at det var nå i mai de skulle åpne, men vet ikke helt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hehe, heldigvis flere enn meg som har smakt XL og Blu. Kjøpte de selv når jeg var på Vestbredden. Blu med tranebærsmak var ikke dum Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Drakk faktisk BLU når jeg var på Vestbredden jeg og Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 kjøpte to Battery igår, Den "original" med ny oppskrift eller hva søren også den nye Juiced, med tranebærsmak. Helt grei på smak, og holdt meg våken leenge selv om jeg var driit trøtt før.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Franks og Burn er favorittene. Hater Monster, men har sett at det har kommet i hyllene på Kiwi nå. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Monster er på ream 1000 også Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Æsjameg, skjønner ikke hvorfor folk liker den drikken. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Syns den var helt grei, men ikke den beste. ble sabla kvalm av den... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Fikk en blå monster av en som var i sverige, og den smakte søtkvalmt og kan ikke kalles en energidrikk, da energidrikker skal!!! ha en sursøt smak Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen som har smakt den Horse-energy drikken? Har også smakt en rar drikk kalt Red Bat? Nesten helt lik Red bull i logo og smak. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Red bat ser ut til å være en Red bull knockoff Endret 15. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jaja, da ble det en tur til sverige, og handlet med meg en Franks og 6 powerking. Ikke akkurat storhandel når det gjaldt energidrikk, men så kjøpte jeg MYE brus og cider, det er det jeg er mest glad i. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Neste energidrikk : Rave Rabbit Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Må vel egentli si at det er redbull som er favoritten , kansje ikke så orginalt da men Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da var jeg akkurat kommet hjem fra sverige og et par energi drikker var kjøpt Monster gul grønn og rød Frank's X ray Red bull Frank's var ganske god faktisk men den manglet liksom litt smak, det samme gjelder X ray etter min smak men absolutt drikkbare begge to. Vil kanskje si at jeg likte X ray litt bedre en frank's. Har ennå ikke smakt på Monster så venter spent da jeg ikke gidder å drikke over 2 liter energidrikke på en dag. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Smakt: Monster (grønn) Monster Ripper (gul) battery juice (rød) Monster ( blå) X-ray Red bull regular Red bull 0.47 L. Red bull sukkerfri (ÆSSJ) Urge intense urge intense (rød og rosa) Burn Burn Juiced ananas (<3) Burn Juiced Rød (XD) Shot Dark dog (som 6-åring) Shark Battery Battery (med taurin i) Life energy Frank's Rockstar (NAAAM!) Rockstar orange Pure Rush gul innovation (??) pure rush oransj (kattepiss) pure rush rød tja.. en del det.. top 5 er: 1. Rockstar svart 2. X-ray 3. Frank's 4 Monster grønn 5 red bull regular! Endret 30. mai 2010 av Prompejon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Nå har jeg smakt på Monster gul og rød og alt har den samme smaken med en liten vri. Da har jeg bare Grønn Monster igjen, så håper den smaker bedre. så langt vil jeg rangere Monster : 1. Grønn 2. Rød 3. Blå 4. Gul Skal få testa rockstar en dag. Må også få testa nye Battery, Burn, Urge intense og Monsterne jeg ikke har smakt ennå. Alt jeg har smakt som jeg kan huske (sikkert flere): Red bull Red bull uten sukker Red bull på glass Battery original Battery med Taurin Bombe Gul Bombe Rød Monster Blå Monster Rød Monster Gul Monster Grønn X ray Frank's Weed Burn Original Shot Hurricane Dark dog Edit: da Var grønn Monster åpnet, og selv om den hadde den samme typen smak som de andre må jeg si at grønn er best Endret 31. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Red bull er helt klart favoritten, syntes den smaker mest orginalt, ellers så Urge intense, hater etterfølgere som Urge intense red sting, grønn burn/lilla burn, syntes ikke burn er no særlig uansett. Emerge og Shark har dem ikke i Norge, men går helt klart forran Red bull Endret 17. juni 2010 av jaricho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå