Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte han om han hadde sett en energi drikk som het Cocaine og han sa han hadde sett det, rød boks sa han :ermm:

"Fant ikke" blir vel mer korrekt enn "ikke hadde". Kan godt være at han var i Charlottenberg, Nordby eller en av de butikkene jeg ikke var i på Svinesund. Er veldig sikker på at jeg har sett den røde boksen på Maxi Mat ved en tidligere anledning, men som nevnt så så jeg ikke noe nå. Tror jeg skal en tur over grensa en gang til før påsken, så da kan jeg jo se på Nordby f.eks :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har fått med seg at det har kommet en Urge Intense til?

Jeg kjøpte et par på Hamar for 6-7 dager siden før jeg gikk inn i Vikingskipet. Har drukket den ene der, og skal prøve den andre kald og god nå :D

Legger ved et par bilder:

Urge Intense Red Sting

post-137074-1270556777,6304_thumb.jpg

Varselstrekant og greier :ohmy:

post-137074-1270556907,99_thumb.jpg

Ved siden av sin bror Triple Rush

post-137074-1270557003,7792_thumb.jpg

Ser ut som bringebærsaft, smaker bringebær gjør den og.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

post-105994-1273009145,6083_thumb.jpg

Urge Intense Red Sting: Rød, grei bringebær smak, ikke noe krutt i den, litt søt ettersmak. Frisk bringebær! Litt kunstig smak :/

Monster: Vell, monster! Veldig søt, veldig søt sykkertøy smak på den, ikke så veldig krisp som Red Bull :hm:

Alt i alt, greie sukkerdrikker, men litt kvalmende! Så ville ikke anbefale noen av disse før en krevende fysisk aktivitet :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...