Velociraptor Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 De hadde ikke Cocaine i Sverige.. Jeg fant igår ut at pappa hadde vært i Sverige uten og si ifra til meg Jeg spurte han om han hadde sett en energi drikk som het Cocaine og han sa han hadde sett det, rød boks sa han Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Shark er vel den jeg har smakt som jeg syntes er best, men red bull er like bak Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg spurte han om han hadde sett en energi drikk som het Cocaine og han sa han hadde sett det, rød boks sa han "Fant ikke" blir vel mer korrekt enn "ikke hadde". Kan godt være at han var i Charlottenberg, Nordby eller en av de butikkene jeg ikke var i på Svinesund. Er veldig sikker på at jeg har sett den røde boksen på Maxi Mat ved en tidligere anledning, men som nevnt så så jeg ikke noe nå. Tror jeg skal en tur over grensa en gang til før påsken, så da kan jeg jo se på Nordby f.eks Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Tror jeg skal en tur over grensa en gang til før påsken, så da kan jeg jo se på Nordby f.eks Dam, skulle ønske jeg bodde nær Sverige, men jeg bor i Bergen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Absolutt ålreit å kunne fyke ned langs E6 og være i Sverige på en time/halvannen time, ja Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 har noen smakt Burn Energy Shot? kjøpte en i sverige... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte et par av Monster sin versjon av det shotte-greiene. Helt grei på smak, men virkningen var helt bananas. Er ikke noe særlig mer koffein i det, men er sikkert 3-4 ganger så mye av det andre vitamin-sakene. Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 De har Cocaine på Godishuset, på svinesund, gamle delen.. Kjøpe en gjeng bokser, smakte ypperlig, var en liten kruttsalve i dem 369,- for et brett.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 De har Cocaine på Godishuset, på svinesund, gamle delen.. Kjøpe en gjeng bokser, smakte ypperlig, var en liten kruttsalve i dem 369,- for et brett.. Nei, dra meg baklengs inn i fuglekassa! Synd for meg at jeg bor laaaangt unna grensen Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 har vært i utlandet og smakt "XL" og "Blu" meget grei, og sinnsykt billig Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen som har fått med seg at det har kommet en Urge Intense til? Jeg kjøpte et par på Hamar for 6-7 dager siden før jeg gikk inn i Vikingskipet. Har drukket den ene der, og skal prøve den andre kald og god nå Legger ved et par bilder: Urge Intense Red Sting Varselstrekant og greier Ved siden av sin bror Triple Rush Ser ut som bringebærsaft, smaker bringebær gjør den og. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Varselstrekant og greier Er varseltrekant på battery også Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Men nå har ikke jeg sett på en battery boks på flere år da Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke noe galt i det bare peker det ut, tror det er påbudt for sterkere energidrikker å ha en slik varseltrekant Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) I Norge hvertfall.. Finnes vel sterkere saker som ikke har det i Sverige Endret 6. april 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er vel kanskje ikke så rart så strengt norge er, redbull var jo ikke å se i norge til det kom en svakere versjon om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kjøpte meg ett par bokser Franks på TG. Det var skikkelig godt. Grønn Monster var god også. Likte ikke Dark Dog spesielt godt. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 urge intense red sting er ekkelt Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Urge Intense Red Sting: Rød, grei bringebær smak, ikke noe krutt i den, litt søt ettersmak. Frisk bringebær! Litt kunstig smak :/ Monster: Vell, monster! Veldig søt, veldig søt sykkertøy smak på den, ikke så veldig krisp som Red Bull Alt i alt, greie sukkerdrikker, men litt kvalmende! Så ville ikke anbefale noen av disse før en krevende fysisk aktivitet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fikk prøve den blåe monster, og kan ikke akkurat kalle det en energidrikk, da alle energidrikker jeg har smakt smaker surt og søtt, ikke bare kvalmende søtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå