Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

De har masse rart i Sverige.. Monster, X-ray, Red Bull, Franks.. Mange av de på denne lista. Bl.a Relentless, Powerking, Magic, Dark Dog etc

 

 

Her er forresten noen tester av forskjellige merker. Litt amatørmessig og på svensk, men men.

 

Takk!

 

Jeg fant en har hatt lyst til å prøve Cocaine Energy drikken en lang stund nå, googlet den, gikk på hjemmesiden og fant et sted som sendte til Norge, 1700 NOK i frakt for 2x24!

Lenke til kommentar

De hadde ikke Cocaine i Sverige.. Så det var noe som het M-150 som kom i sånne medisinflasker ala Krating Daeng, eller "Red Bull konsentrat". Gadd ikke kjøpe, men det sto på Thailandsk så jeg tror det er det samme som Krating Daeng bare med annet merke.

 

130kr pluss pant for et brett med X-Ray på Maxi Mat forresten. Kjøpte også en Burn Mocha og en Monster Hitman som jeg skal prøve i løpet av helga. Så de hadde flere forskjellige sånne "energy shots", bl.a Burn og Red Bull. Tror koffeininnholdet er ca det samme som i de vanlige drikkene (mener det var 133mg/100ml i en 80ml flaske). Cluet er vel at man skal drikke alt på en gang i en shot istedetfor å nippe som man vanligvis gjør fra boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...