CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Føler at jeg bør satse på Frank's på TG DET høres ut som en magisk idé. Selv fatter jeg ikke hvordan folk kan like Red Bull over. Enten så har de ikke smakt Frank's, eller så.. Nei, det er eneste muligheten. Trist med folk som drar til Sverige for å kjøpe Red Bull (som du får i Norge), når du først er kommet frem til Sverige. (Ja, vet det er billigere..) Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) ca halv pris på red bull altså Endret 25. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 I natt drakk jeg Red bull, battery og urge intense. Battery er best synes jeg fikk forøvrig koffeinsjokk.. lite trivelig.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Drakk det + en del kopper kaffe for å holde meg våken. Ble helt sjelven i hele kroppen, og kvalm. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 høres gøy ut :S jeg har en 4-pack red bull her Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg drikker Burn, Red Bull og Battery, da disse fås i Norge overalt! Jeg synes Red Bull sparker mest, ikke fordi den har høyere innhold av koffein ( for det har den ikke ) men fordi den har en skikkelig bitter og spiss smak! Burn smaker godt også, men er litt for søt! Favoritten er Battery, den har godt smak og er verken for søt eller sur, bare synt at den ikke smaker like godt som før, de kom nemmelig med en "New energy mix" som de kaller det, like bedre den gammle! Har smakt Monster, men synes ikke noe serlig om den. Frank's er veldig god, men Sverige er langt unna! Cult har også fra smak, men dyrt her i Norge. Pure Rush fra SoBe er veldig gode, men minner mer om juice en energidrikk! Husker en drikk som het Dark Dog som var i landet en gang tilbake, synd den forsvandt! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Favoritten er Battery, den har godt smak og er verken for søt eller sur, bare synt at den ikke smaker like godt som før, de kom nemmelig med en "New energy mix" som de kaller det, like bedre den gammle! Agreed! Start facebook gruppe om å få tilbake den gamle. Har ikke facebook så jeg kan ikke gjøre det... og så er det vist den eneste måten å nå frem til produsentene for tiden... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 nei vi må få i relentless i norge, herlige greier Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hmm, er det bare meg eller smaker den nye versjonen av Battery litt verre enn den gamle? (Den nye har taurin og mer koffein) Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 hvis den nye barttery'en er dårligere enn "orginalen" kan jeg ikke forestille meg hvor ekkel den nye er.. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 hvis den nye barttery'en er dårligere enn "orginalen" kan jeg ikke forestille meg hvor ekkel den nye er.. Kanskje den er blitt bedre etter din smak? - siden dem så liker den synes den er blitt dårligere? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ja, det er en måte å se det på, kansje jeg skal satse på battery neste gang Men red bull er og blir favoritten. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 I helgen røk det en double-up burn og en 4-pack Red Bull, kos det! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 De har Franks på Godtebiten Svinesund, den som ligger ved siden av Maximat. Lå helt innerst i butikken sammen med Red Bull 355ml sist jeg var der (to uker siden). Tror de har den på Maximat og faktisk, men energidrikker er uansett billigere på Godtebiten. Synes det var veldig billig på Godtebiten selv. 199 svenske, som blir vel litt mindre nå i norske kroner for et brett. I tilegg er det 500ML-bokser og. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 om en uke tar jeg meg en tur til sverige, da må jeg ha masse Mountain Dew og redbull, også skal jeg prøve franks. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvor får man Dew a? Har aldri sett det, isåfall av det jeg kan huske. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 det er brus da, ikke energidrikk. men de selger det på Maxi-Mat på nordby og godisfabrikken på svinesund. ca hundre kr for 12-pack. verdens beste brus Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 .. verdens beste brus Enig! Synd at man må ut med 30 kroner for en boks på SevenElleven her i Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå