Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Føler at jeg bør satse på Frank's på TG :)
DET høres ut som en magisk idé.

Selv fatter jeg ikke hvordan folk kan like Red Bull over. Enten så har de ikke smakt Frank's, eller så.. Nei, det er eneste muligheten.

Trist med folk som drar til Sverige for å kjøpe Red Bull (som du får i Norge), når du først er kommet frem til Sverige. (Ja, vet det er billigere..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drikker Burn, Red Bull og Battery, da disse fås i Norge overalt!

Jeg synes Red Bull sparker mest, ikke fordi den har høyere innhold av koffein ( for det har den ikke ) men fordi den har en skikkelig bitter og spiss smak! Burn smaker godt også, men er litt for søt!

Favoritten er Battery, den har godt smak og er verken for søt eller sur, bare synt at den ikke smaker like godt som før, de kom nemmelig med en "New energy mix" som de kaller det, like bedre den gammle!

Har smakt Monster, men synes ikke noe serlig om den. Frank's er veldig god, men Sverige er langt unna! Cult har også fra smak, men dyrt her i Norge. Pure Rush fra SoBe er veldig gode, men minner mer om juice en energidrikk!

Husker en drikk som het Dark Dog som var i landet en gang tilbake, synd den forsvandt!

Lenke til kommentar
Favoritten er Battery, den har godt smak og er verken for søt eller sur, bare synt at den ikke smaker like godt som før, de kom nemmelig med en "New energy mix" som de kaller det, like bedre den gammle!

Agreed! Start facebook gruppe om å få tilbake den gamle. Har ikke facebook så jeg kan ikke gjøre det... og så er det vist den eneste måten å nå frem til produsentene for tiden... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De har Franks på Godtebiten Svinesund, den som ligger ved siden av Maximat. Lå helt innerst i butikken sammen med Red Bull 355ml sist jeg var der (to uker siden). Tror de har den på Maximat og faktisk, men energidrikker er uansett billigere på Godtebiten.

Synes det var veldig billig på Godtebiten selv. 199 svenske, som blir vel litt mindre nå i norske kroner for et brett. I tilegg er det 500ML-bokser og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...