svinepelz Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Cult Cola. Smaker omtrent som vanlig cola = win. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Redbull. Ingen over-ingen ved siden.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Cult Cola. Smaker omtrent som vanlig cola = win. Har ikke smakt Cult Cola, men drakk Cult Shaker i Danmark. Den var helt grei. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror kanskje Cult Cola er på vei inn på markedet, men vet jo aldri, siden jeg fant boksen min på Jacob's. Det var uansett pant på boksen, og det er jo et bra tegn (ikke spesialimport). Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har kjøpt Cult Cola og Cult Raw Energy på Helgø Matsenter i Stavanger, så jeg antar at alle butikkene som er medlem av Norgesgruppen har mulighet til å ta det inn. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har kjøpt Cult Cola og Cult Raw Energy på Helgø Matsenter i Stavanger, så jeg antar at alle butikkene som er medlem av Norgesgruppen har mulighet til å ta det inn. Ja, de selger Cult Cola i flere forretninger her i Stavanger. Ikke bare på Helgø, men ICA og mange flere har den også. 7Eleven, f.eks. Cult Cola, den røde, er faktisk veldig god. Jeg synes den minner om Jolly Cola. Litt sånn "vannis"-Cola-smak på den Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 har noen prøvd red bull cola? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 har prøvd den, cola med litt skarp jernsmak Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 usj, hørtes ikke godt ut. men red bull er den beste, burn funker også. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det mulig å lage en avstemning? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kjøpte akkurat en Cult Cola. Synes ikke den var noe særlig. Smakte som Pepsi Max eller Coca Cola med lite kullsyre Men så er jeg en som aldri kjøper ting med "cola smak" fordi jeg synes det smaker piss alt sammen. Kjøpte også den andre typen Cult de hadde, så får smake på den seinere Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Min favoritt er Frank's Energy Sports Drink. Kan kun kjøpes i Sverige. Smaker veldig mye bedre enn de som smaker likt, alle sammen (Red Bull / Battery / Powerking, etc). Synes også Burn er godt. Anbefaler alle å prøve Franks! En bortglemt perle. Hvor i sverige da? Har aldri lagt merke til den på svinesund. Dog har omtrent bare vært på nye delen de siste årene. Prøvde den et sted for en stund tilbake, likte den veldig godt selv. Endret 25. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 De har den på det nye senteret. På den butikken helt øverst på en måte. Godishuset eller hva det heter.. ; ) Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) hva er egentlig de bittesmå redbull flaskene, ser ut om medisin men hva er det? de selges vel i sverige.. Endret 25. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hva er egentlig de bittesmå redbull flaskene, ser ut om medisin men hva er det? de selges vel i sverige..Tror det er mer koffein i de, mer av rett og slett alt (??) Hvor i sverige da? Har aldri lagt merke til den på svinesund. Dog har omtrent bare vært på nye delen de siste årene. Prøvde den et sted for en stund tilbake, likte den veldig godt selv.Trooor ikke de har den på svinesund. Kjør 5 min videre, og du kommer til Nordby. Gå deretter inn på Godbiten. Der har de den. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) De har Franks på Godtebiten Svinesund, den som ligger ved siden av Maximat. Lå helt innerst i butikken sammen med Red Bull 355ml sist jeg var der (to uker siden). Tror de har den på Maximat og faktisk, men energidrikker er uansett billigere på Godtebiten. De små brune flaskene er såkalt "Red Bull ekstrakt", også kjent som "Thailandsk Red Bull" og Krating Daeng. Smaker som Red Bull uten kullsyre, og det er en god slump ekstra koffein og taurin i det. Vær litt forsiktig med å drikke for mye av det. De "forbød" det på The Gathering i fjor fordi en jente drakk for mye av det og måtte kjøres på sykehus Det kan ha vært noe security fant på, men vær litt obs uansett. Endret 25. januar 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Føler at jeg bør satse på Frank's på TG Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) hvor mye koster Red bull per boks i sverige? og hvor er de billigst? Endret 25. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hvor mye koster Red bull per boks i sverige? og hvor er de billigst? Mener det er rundt 50 svenske per firepakk, og 220 for et brett. Ca 10 norske for en boks, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå