Lumpness Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg liker best Urge Intense, var ikke så veldig hypp på energidrikker før den kom Lenke til kommentar
1949 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 En redbull eller to før trening gir veldig godt resultat! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Urge Intense, Pure Rush Guanabana og Cult Cola Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Battery, Pure Rush (den røde), Urge Intense. Fatter'n har begynt og drikke en del Battery. Klokka 07.30 i dag satt han med en Battery istedenfor kaffekoppen Lenke til kommentar
i93 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 PureRush (gul) er så syyykt hærlig. Ellers så synes jeg Batteri er det beste. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Pure rush og burn. Urge Mosquito var veldig god, eller en av de 6 variantene jeg prøvde var god hvertfall. Gleder meg til den kommer. Den værste må være Monster. Var som å drikke sukker. Redbull har i det siste gitt meg en slags tørr ettersmak. Klarer ikke helt å sette fingern på det, men ja. Den er ikke min favoritt lenger. Endret 21. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Min favoritt er Frank's Energy Sports Drink. Finnes ikke bedre! Billig er den også. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Stemmer Trur den ligger på rundt 7kr pr bokks i sverige Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det var jo veldig billig. Aldri hørt om Frank's før heller Skal sjekkes ut neste gang jeg er i Sverige. Lenke til kommentar
biggsie Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Den energidrikken med best smak må være den gule/oransje Pure Rush. Den smaker rett og slett himmelsk! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 @ trådstarter: hva med å få opp en sånn derre avstemnings bokks på toppen ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg gikk helt kamikaze sist jeg var i USA. Prøvde over 20 forskjellige drikker. Var vanvittig mange gode, men en av favorittene var http://www.bawls.com/ Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bawls skulle vi hatt i norge! - Er så kjedeli når jeg ikke kjenner noen som kan sende noen flasker til meg fra USA Lenke til kommentar
akle Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Etter noen timer i skibakken i Åre, med ikke så mye mat og drikke (skyldes vel en litt sen kveld dagen før med masse svensk øl ). Fikk vi Red Bull av en Red Bull bil som kom kjørende når vi var på vei tilbake til bilen. Det er noe av det beste jeg har smakt:-D Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bor i USA fortida hos noen som får gratis Red Bull, passer meg perfekt siden den er best! Red Bull Energy Shot har en addictive smak siden det er såpass lite - et shot. Funker iallefall for å ikke få meg til å sovne om jeg må opp tidlig en dag og hadde en sen kveld. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Red Bull vet å promotere seg selv ja. Var i NY i juli i fjor, og da fikk jeg også massevis av gratis Red Bull. Masse søte jenter som gikk å delte ut fra diverse stands og biler over hele byen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Battery slik den var før de kom med "new improved formular"-dritte sitt. :/ Nå må jeg lete bak i hyllene får å finne herligheten. Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har en samling hjemme med ca. 40 forskjellige.. Det eneste som er litt kjipt er at da jeg har kjøpt dem har jeg kun hatt plass til en eller to, dvs. ingen smaking. Så jeg har kun smakt 1/3 av samlingen Skal få slengt opp et bilde når jeg får bygget en vegghylle til dem (nå er de bare i en boks) Men min favoritt blandt de norske er den gule pure rush'en. Eneste jeg ikke liker med energidrikker er at de billige smaker akkurat det samme :/ Den vertste jeg har smakt var ikke så ille, den var bare helt uten smak omtrent, nesten som vann, og det var burn shot. Skal dere importere brus o.l fra USA, så er denne siden grei: http://www.americansoda.co.uk/uk/American-...ks/default.aspx De sender til Norge (har spurt) De selger også Mountain Dew.. Mmm.. Mountain Dew Endret 5. januar 2010 av MtnDew Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Iskaldt battery i sola er best! Urge intense er også ganske god, men merker ikke akkurat så mye energikick av den. Drikker den bare som brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå