Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

 

Smaker godteri jeg spiste når jeg var ung - som nå er ulovelig :\

 

hvilket godteri var det ?

 

Hehe, er ikke sikkert det er ulovelig. Men det var iallefall små pakker med veldig myk vingummi formet som skumle ting, edderkopper eller monstere eller noe. De var delvis gjennomsiktige og hadde flere fargenøyanser. Det var en gjennomsiktig form, så måtte man snu den og rive av en plastikfilm før man kunne pelle den ut og gnafle den i seg :)

Var på midten av 90tallet engang.

 

 

Fuck man , jeg husker de der jævla godt . Første møtet med slimy slurps var på Kolbotn kiosk engang på det tidlige 90 tall

 

mmmh, kjøpte meg endel slike pakker for å si det mildt

 

SLIME%20SLURPS.jpg

åhh, de der er minner.

Må kjøpe meg en sånn boks i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har bestilt 4 kasser med dark dog gleder meg :) også en god drikk

 

Fra hvor bestilte du dette og hvor mye ble det til sammen? Savner Dark Dog!

 

De pleier å ha kanontilbud i Sverige på hele brett med Dark Dog, synes den smaker genialt.

 

Seriøst? Aldri sett. :thumbdown: Må komme meg over grensa på nyåret og lete. :) Noen som har noen gode sier en kan bestille energidrikker fra? Fortell gjerne om egne erfaringer mtp. pris og levering.

 

Drakk mye Dark Dog og Magic i mine yngre dager. Nå går det gjerne en Battery daglig, synes smaken på Battery er bedre enn Red Bull. Sistnevnte drikker jeg mest når jeg føler at jeg trenger et lite kick. Om jeg bare skal drikke en energidrikk for å kose meg, går det som sagt i Battery.. men den hvite Burn er også en slager. Ble mye av den i sommeren som var.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har bestilt 4 kasser med dark dog gleder meg :) også en god drikk

 

Fra hvor bestilte du dette og hvor mye ble det til sammen? Savner Dark Dog!

 

De pleier å ha kanontilbud i Sverige på hele brett med Dark Dog, synes den smaker genialt.

 

Seriøst? Aldri sett. :thumbdown: Må komme meg over grensa på nyåret og lete. :) Noen som har noen gode sier en kan bestille energidrikker fra? Fortell gjerne om egne erfaringer mtp. pris og levering.

 

Drakk mye Dark Dog og Magic i mine yngre dager. Nå går det gjerne en Battery daglig, synes smaken på Battery er bedre enn Red Bull. Sistnevnte drikker jeg mest når jeg føler at jeg trenger et lite kick. Om jeg bare skal drikke en energidrikk for å kose meg, går det som sagt i Battery.. men den hvite Burn er også en slager. Ble mye av den i sommeren som var.

 

Kostet 75kr for et brett Darkdog i en av tobakk/godtebutikkene på svinesund.

 

Kjøpte meg en boks RED DEVIL på Meny. Den smakte som et rødt sukkertøy. Veldig søt, veldig god.

 

reddevil.jpg

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Monster Ripper. Ikke bare smaker den soleklart best, den har også desidert best effekt på meg. Men drikker den aldri hvis jeg ikke skal gjøre noe fysisk.

 

Det som er kjipt er at man må lete en del etter den. Mange butikker som har 3-4 andre sorter Monster, men ikke Ripper.

Urge Intense Inferno er nesten like god.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

x-ray kanskje ? :) Ellers så er jo både burn og battery godt. Den ekleste derimot, er Urge intense *grøss

 

edit: JO !!!! Husker at når jeg var mindre, solgte de orange energidrikker formet som håndgranater !! Tror ikke de selges lenger men :( Pleide å kalle dem for bomba ^^

Endret av killthenavy
Lenke til kommentar

x-ray kanskje ? :) Ellers så er jo både burn og battery godt. Den ekleste derimot, er Urge intense *grøss

 

edit: JO !!!! Husker at når jeg var mindre, solgte de orange energidrikker formet som håndgranater !! Tror ikke de selges lenger men :( Pleide å kalle dem for bomba ^^

De heter bomba :). Er fortsatt mulig å finne i noen få butikker i Sverige men de holder på å dø ut. Har to forskjellige av de i min samlingen som nå er på 443 forskjellige.

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...