jaakervik Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Blå og rød burn. Sobe er også herlig. Synes mange av energidrikkene er latterlig dyre desverre. Hva er egentlig den billigste? Trenger en sverige tur snart. i Sverige er både franks og euro-shopper billige og begge er gode Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg prøvde FRES som de selger på xxl! 27 kroner for en tipakning! det er brusetabletter som du legger i vann, og du får en herlig guarana smak, og den er full av koffein! Anbefales STERKT!!! Billig og forfriskende! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 kjøpte enda en jeg ikke har smakt før, dark dog den var også god! Hvor får du tak i dark dog? jeg anbefaler Powerking! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 kjøpte enda en jeg ikke har smakt før, dark dog den var også god! Hvor får du tak i dark dog? jeg anbefaler Powerking! Kun i sverige... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Tror faktisk Battery, eller den greia som er formet som en granat. Granaten har jeg bare drukket en gang, vet ikke hvor jeg finner den. Endret 25. oktober 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Monster ripper. Synes forøvrig alle monster-variantene er gode Deretter foretrekker jeg Mad croc 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Boost er godt og billigere enn powerking! 1 Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Smaker godteri jeg spiste når jeg var ung - som nå er ulovelig :\ Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tror faktisk Battery, eller den greia som er formet som en granat. Granaten har jeg bare drukket en gang, vet ikke hvor jeg finner den. Enkelte steder i sverige den og.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fant denne igår på butikken, tok med meg et par. Veldig god! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Smaker godteri jeg spiste når jeg var ung - som nå er ulovelig :\ hvilket godteri var det ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) hmmm, hvorfor skulle de bringebærdropsa fra 80-90 tallet blitt banna , ulovlig? E: Beste energidrikk Endret 29. oktober 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hmmm, hvorfor skulle de bringebærdropsa fra 80-90 tallet blitt banna , ulovlig? Tviler på at de er banna, men Urge Red Sting smaker bringerbærdrops. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fant denne igår på butikken, tok med meg et par. Veldig god! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ikke i Norge desverre. Men den kommer sikkert etterhvert. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hmm, synd, men krysser fingrene for at den kommer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Min personlige favoritt er Franks Energy Drink. Den kommer i hendige 0,5l flasker, samt 0,33l for de som ønsker det. Tror det koster 198kr (norske kroner) for et 24 brett med 0,5l sist jeg kjøpte 5 brett. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Smaker godteri jeg spiste når jeg var ung - som nå er ulovelig :\ hvilket godteri var det ? Hehe, er ikke sikkert det er ulovelig. Men det var iallefall små pakker med veldig myk vingummi formet som skumle ting, edderkopper eller monstere eller noe. De var delvis gjennomsiktige og hadde flere fargenøyanser. Det var en gjennomsiktig form, så måtte man snu den og rive av en plastikfilm før man kunne pelle den ut og gnafle den i seg Var på midten av 90tallet engang. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Smaker godteri jeg spiste når jeg var ung - som nå er ulovelig :\ hvilket godteri var det ? Hehe, er ikke sikkert det er ulovelig. Men det var iallefall små pakker med veldig myk vingummi formet som skumle ting, edderkopper eller monstere eller noe. De var delvis gjennomsiktige og hadde flere fargenøyanser. Det var en gjennomsiktig form, så måtte man snu den og rive av en plastikfilm før man kunne pelle den ut og gnafle den i seg Var på midten av 90tallet engang. Fuck man , jeg husker de der jævla godt . Første møtet med slimy slurps var på Kolbotn kiosk engang på det tidlige 90 tall mmmh, kjøpte meg endel slike pakker for å si det mildt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå