InsertNumLock Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sitter å drikker på Rockstar Mango i USA nå. Digg Tror de selger den i Norge også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg føler den norske redbullen smaker "piss" i forhold til Thailand sin, mulig det bare er meg. Ellers er vel den grønne monsteren favoritten, må være så kald som mulig da. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sitter å drikker på Rockstar Mango i USA nå. Digg Tror de selger den i Norge også? Den selges noen steder i Norge ja Lenke til kommentar
uberandy666 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Madcroc! bekymret jeg er avhengig på den Monster M-80 er også fantastisk men den selges som regel bare på dyre plasser her Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er ikke Monster M-80 identisk med Ripper da? Den har vært tilgjengelig i de fleste matbutikker en god stund. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Da jeg var i USA smakte jeg på en HERLIG type Monster som het Monster Energy Extra Strength Nitrous Technology - Super Dry. Jeg vet ikke om det bare var at forandring fryder, men jeg følte at den var MYE bedre enn alle typene vi har i Norge. Desverre er den veldig sterk, og jeg vet ikke om det går ann å få importert den uten problemer. En "energy-blend" på 5000mg er vel litt i meste laget. :!: Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hva synes folk om Euroshopper sin energidrikk? Billig og smaker nesten helt lik redbull, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Da jeg var i USA smakte jeg på en HERLIG type Monster som het Monster Energy Extra Strength Nitrous Technology - Super Dry. Jeg vet ikke om det bare var at forandring fryder, men jeg følte at den var MYE bedre enn alle typene vi har i Norge. Desverre er den veldig sterk, og jeg vet ikke om det går ann å få importert den uten problemer. En "energy-blend" på 5000mg er vel litt i meste laget. :!: Tollen klassifiserer energidrikker fra USA som legemiddel, fikk beslaglagt en sending med Monster fra ebay.com selv. :/ Det burde dog gå greit hvis du får varene sendt fra et EU-land... Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva synes folk om Euroshopper sin energidrikk? Billig og smaker nesten helt lik redbull, har jeg hørt. Hvor kan man kjøpe den?? Har ikkse sett den før... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 tror du må til Sverige Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ingenting av det jeg har smakt så langt, kan måle seg ordentlig med Burn. Prøver gjerne nye energidrikker, men blir alltid skuffet i forhold til hva jeg er vant til Edit: Hos meg er det smaken som teller. Jeg blir uansett bare søvnig av energidrikker, så det er ikke så farlig, selv om jeg gjerne skulle ha blitt litt småhyper Endret 2. september 2011 av Espyy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Synes grønn monster er den beste, men kun en boks om gangen. Smaker piss om man drikker mye av den. Ellers er jeg ikke noe fan av burn, redbull etc etc. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Bomba energidrikk, Beste energidrikken som er. Dumt den er utrolig vanskelig å få tak i. Den ser ut som en liten håndgranat Edit: fant ut at merket var Sveitsisk Endret 4. september 2011 av SuperTrym 2 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bomba energidrikk, Beste energidrikken som er. Dumt den er utrolig vanskelig å få tak i. Den ser ut som en liten håndgranat Edit: fant ut at merket var Sveitsisk Den så skikkelig tøff ut! Er eneste alternativet å handle på nett. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bomba energidrikk, Beste energidrikken som er. Dumt den er utrolig vanskelig å få tak i. Den ser ut som en liten håndgranat PIC Edit: fant ut at merket var Sveitsisk Den så skikkelig tøff ut! Er eneste alternativet å handle på nett. Vel, mitt første møte med denne var på bmx/skatehallen i drammen (nøstedhallen) men den forsvant derfra etterhvert og etter dette har jeg ikke sett den fysikk i butikk. Virker som om eneste måten er å bestille på nett Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen som har prøvd anti- energidrikk her? http://en.wikipedia.org/wiki/Slow_Cow Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke den du linker til, men jeg kjøpte meg en boks Chill Cat i Amsterdam i sommer. Den var ikke helt kald da jeg drakk den, men det smakte vondt. Drakk kanskje halve før den gikk i søpla. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har smakt Slow cow? Skal tydelighvis gi akkurat motsatt effekt av det energidrikker gir. Passer kanskje ikke helt inn her, men synes det var interessant. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Urge Intense og Red Bull. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Blå og rød burn. Sobe er også herlig. Synes mange av energidrikkene er latterlig dyre desverre. Hva er egentlig den billigste? Trenger en sverige tur snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå