seblar Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dei hadde ikkje blå(/kvit) burn på Shell i dag Kvar kan ein få kjøpt Monster Khaos? Jeg kjøpte det i Sverige Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg drikker ikke monster energidrikker men vanligvis finner du dem på butikker som 7 eleven, SWAG og neon narvesen butikker. Og selvfølgelig Sverige som nevnt over. Endret 30. april 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Monster uten tvil! Monster fås kjøpt i de fleste dagligvarebutikker. Både vanlig og som regel også den uten sukker. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har Burn og Monster på delt førsteplass. Likte den nye hvite burnen. Monster Chaos må testes. Har det sikkert på narvesen. Lenke til kommentar
iapm Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei, orket ikke lese alle inleggene :L, så leste bare noen få. Det ser ut som om denne siden er litt vel gammel?, men samma det. Her er ihvertfall noen av mine favoritter, Beklager hvis de har blitt nevnt før. Rock star (generelt, alle er gode) franks energy drink (sverige) Monster Shot (fåes kjøpt på ica) Besøk gjerne siden min på facebook (den er under utvikling.) : Energidrikk4Life -- Ian Melar Admin on the page Energidrikk4Life on Facebook. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det ante meg at du var 12-13 år, gitt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Dei fekk inn Khaos på eurospar denne veka, ikkje noko særlig å skryte av. Men den var betre enn Ripper. Grøn er fortsatt best. Er ganske nysgjerrig på Monster Assault. Nokon som har sett den her i landet? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Min personlige favoritt heter niggersquirt, den fåes bare i belgia. utolig godt. 3 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Noen som vet om noen butikker i Oslo som selger Rockstar Energy Drink? (den svarte) Lenke til kommentar
seblar Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Tror jeg har sett den svarte Rockstar på narvesen butikkene i Oslo Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Narvesen og 7/11 burde nok ha den. Tror ikke at den har dukket opp i matbutikker ennå. Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvit burn er min favoritt. Den kom til matvare butikkene for en stund siden! så det er nokk litt billigere enn kioskene. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Holder meg til god gammeldags redbull. De nye smaker bare surt piss. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Min nye favoritt er Sobe Pure Rush Lime Starfruit Den smaker akkurat likt som en type knekkis de solgte på 90 tallet , jeg fikk nostalgisjokk da jeg kjente smaken Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Gresshoppe er min favoritt, jeg har 5 brett hjemme Fås bare i sverige. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 ULTRA på storsenteret i ski i akershus har alle rocstarene, burnene og monsterne. De har og nos, 24/7 , og noen titalls andre. verdt å besøke! Ta tog/buss. To venner av meg i oslo tar den 25 minutter lange togturen to-tre ganger i måneden for å handle for oss og demselv der. ULTRA er en matvarekjede med grønn skrift. 10/10! Absolutt verdt det hvoren du bor, men har du en ultra med deg, sjekk der først, hvis ikke; SKI! Favoritt ,å være rockstsr og monster assault og franks(alle tre nevnte finnes der) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Fått meg ny favoritt Monster Orginal 1 Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Blå/hvit burn, ekstremt god! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå