suuhoo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Monster (den grønne) Endret 19. januar 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lunken vann er best energidrikk Gratis, effektivt og sunt. Ulempen av for mye vann blir enten doturer hver 15. minutt eller død Tull. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 har tenkt å bestille energidrikk over internett. tror dere de blir skadd under frakt? Lenke til kommentar
MrSnow Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lunken vann er best energidrikk Gratis, effektivt og sunt. Ulempen av for mye vann blir enten doturer hver 15. minutt eller død Tull. Veldig bra og begrunnet protest, Christian. En av grunnene til trøtthet er dehydrering, som forverres ved inntak av koffeinholdige drikker, som f.eks kaffe, Cola, Redbull osv. Her er 9 gode grunner til å drikke vann. Og den nederste linken er for de som ikke tror på at det er mulig å dø av vann Les og lær. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Monster (den grønne) Da burde du smake den Oransje! Den er den beste av de! Min Monster-rangering av de jeg har smakt: 1. Monster Khaos 2. Monster Energy 3. Monster Ripper 4. Monster Lo-Carb Lenke til kommentar
MrSnow Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk. Det er sant, vann kan ikke direkte kalles energidrikk. Men tenk at man kan overleve på bare vann i flere uker. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk. Takk Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Du er enig i at vann ikke kan kalles energidrikk. Alikevel drar du det inn i en energidrikk tråd. dust... Endret 20. januar 2011 av TheWankership 3 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk. Kan kroppen benytte seg av sukker da? Energidrikker er jo bare sukker og litt koffein. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk. Kan kroppen benytte seg av sukker da? Energidrikker er jo bare sukker og litt koffein. Men det gir deg energi.. Derfor det heter ENERGIdrikke. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk. Kan kroppen benytte seg av sukker da? Energidrikker er jo bare sukker og litt koffein. Men det gir deg energi.. Derfor det heter ENERGIdrikke. Tomme kalorier, i så fall. Du vil kanskje føle deg friskere med en gang, men den vil falle like fort som den kom... Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) er det noen som vet om en nettside der de selger f.eks alle rockstar energy i en pakke. altså flere forskjelige energidrikker i en pakke. kjedelig og kjøpe f.eks 24 grønn monster. Endret 9. april 2011 av jaakervik Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kaffe, Nytes varm. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Red Bull orginal er min favoritt Lenke til kommentar
simentp Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nye hvite burn'en var faktisk sinnsykt god! 2 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nye hvite burn'en var faktisk sinnsykt god! synes ikke jeg, men samma det rockstar svartboks er min favoritt i iallefall på smak. ellers er redbull sykt godt. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Drikker en boks Monster Khaos ( den oransje ) akkurat nå, første gangen jeg smaker den, og hittil er det den beste Monstern jeg noen gang har smakt! Edit: leif Endret 30. april 2011 av BlueB0y Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Dei hadde ikkje blå(/kvit) burn på Shell i dag Kvar kan ein få kjøpt Monster Khaos? Endret 30. april 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Sikkert på noe harry fjortis butikk, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå