Medlem-205774 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 sjekk finn.no, hvis ikke du finner det der er det GARANTERT masse på ebay... kansje RedBull har egen side også? me not know Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.redbullshop.com/ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 red bull / dr. pepper. uten tvil. pga smak og energi Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg mener å ha sett Shot og Battery Gingered, men kan ikke huske å ha sett dem på en stund. I tillegg så jeg i dag en oransje boks som het et eller annet med Lamborghini. Noen som vet hva den heter? Tonino Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Top 5 1. Battery 2. Fruitblast 3. Battery Juiced <-- Tranebær 4. Boost 5. Red Devil Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 http://www.redbullshop.com/ Tusen takk Lenke til kommentar
seblar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mad-Croc Bestevennen min liker den best, men jeg skjønner helt ikke hvorfor, jeg synes iallefall ikke den er noe god Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mad croc er helt ok, ikke den beste, men siden den faktisk er billigst av de på den lokale rimi butikken er den godtatt. Lenke til kommentar
Fish Eating Ninja Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Franks <3 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Må si jeg liker Red Devil! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Må si jeg liker veldig godt mad-croc. men personlige favoritten om dagen er Cult RAW Energy og Sobe - Pure rush pink grapefruit Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 MONSTER KHAOS!!!!! den er digg.... Lenke til kommentar
phew Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvilke energidrikker liker dere best? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Liker Pure rush og x ray best av de som er i Norge i dag. har blitt lei av alle de andre. Samler forresten på bokser, har en del i hylla. Forresten er Final Fantasy drikkene gode! Monster er er hypa synes jeg, ikke særlig godt, bare khaos er god, men den har jeg ikke sett her enda Ellers er det jo et gav av gode energidrikker i utlandet, men blir vel ikke noen vits å dra in alle sammen... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Går kun i Frank's for min del. Billig, god og store bokser. Perfekt 1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skulle ønske vi hadde flere Juice drikker i Norge! Ikke typen Monster Ripper eller Burn Juiced men heller som SoBe sine forskjellige juicer, de har en som heter Energy Punch eller noe, har ikke smakt denne eller noen andre men har veldig lyst. Hadde vært kjekt å hydrere kroppen samtidig som en drakk en forfriskende drikk ( Powerade med koffein hadde vært noe ) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hadde en periode med bare Red Bull nå. 30 min i fryseboksen så er den perfekt. Når skolen jeg jobber på ble bygd, så hadde den ene entreprenøren med seg et Red Bull kjøleskap som alltid var fullt. Et sånt kjøleskap skal jeg også investere i snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå