Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del syntes ikke Urge Intense Red Sting var noe tess egentlig, betalte 40kr for en på bussterminalen og ble svært skuffet, er veldig glad i Triple Rush så måtte prøve den nye også men den blir neppe kjøpt fremfor den vanlige.

 

Syntes det fikk en veldig "saft" smak, og siden jeg faktisk ikke liker saft noe større så falt jo ikke det spesielt i smak hos meg.

 

 

Har kjøpt med litt Franks fra Strømstad og den gir jo noe voldsomt valuta for pengene da!

Tror jeg betalte like mye for en mellomstor Red Bull (3xx et eller annet ml) som jeg betaler for 3-4 Franks, og da er jo Franks attpåtil 500ml?!

 

Det som dog trekker ned med Franks er at jeg aldri klarer å drikke opp en hel boks, fordi den er noe forferdelig søt! Den er god i sånn tre - fire slurker, så blir det hele rett og slett for mye, sukkersmak i ganen, belegg på tennene og en sviende smak og ettersmak i hele munnen om at du nå har fått i deg noe alt, alt for søtt!

 

Likte ikke det noe større nei, blir alt for kvalmende, den følelsen jeg kanskje får etter et par Red Bull kommer etter noen få slurker med Franks!

Lenke til kommentar

Må nesten ta en tur nedom byen og se om jeg ser noe til den nye Burnen i morgen, er det kun på 7/11 og Deli De Luca den er i salg?

 

Bestilte forresten noen bokser rød/blå Monster og tre forskjellige typer Rockstar (vanlig, juiced og cola) for noen dager siden, venter bare på at de skal dukke opp i posten nå - blir spennende å se om det er noe tess. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...