Palme Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvor ble det av Dark Dog? *mimre* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Apropos! *stikke å kjøpe seg* Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nam! Et halvt brett med Cocaine og ett med Battery i kjøleskapet! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg for min del syntes ikke Urge Intense Red Sting var noe tess egentlig, betalte 40kr for en på bussterminalen og ble svært skuffet, er veldig glad i Triple Rush så måtte prøve den nye også men den blir neppe kjøpt fremfor den vanlige. Syntes det fikk en veldig "saft" smak, og siden jeg faktisk ikke liker saft noe større så falt jo ikke det spesielt i smak hos meg. Har kjøpt med litt Franks fra Strømstad og den gir jo noe voldsomt valuta for pengene da! Tror jeg betalte like mye for en mellomstor Red Bull (3xx et eller annet ml) som jeg betaler for 3-4 Franks, og da er jo Franks attpåtil 500ml?! Det som dog trekker ned med Franks er at jeg aldri klarer å drikke opp en hel boks, fordi den er noe forferdelig søt! Den er god i sånn tre - fire slurker, så blir det hele rett og slett for mye, sukkersmak i ganen, belegg på tennene og en sviende smak og ettersmak i hele munnen om at du nå har fått i deg noe alt, alt for søtt! Likte ikke det noe større nei, blir alt for kvalmende, den følelsen jeg kanskje får etter et par Red Bull kommer etter noen få slurker med Franks! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Må nesten ta en tur nedom byen og se om jeg ser noe til den nye Burnen i morgen, er det kun på 7/11 og Deli De Luca den er i salg? Bestilte forresten noen bokser rød/blå Monster og tre forskjellige typer Rockstar (vanlig, juiced og cola) for noen dager siden, venter bare på at de skal dukke opp i posten nå - blir spennende å se om det er noe tess. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Smakte Shark for første gang idag, på glasflaske. smakte akkurat som du hadde en redbull og filleristet den til det ikke var mer kullsyre igjen. jaja, smakte no helt fint. Må bare si at nesten alle energidrikker smaker piss etter et par slurker.. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg var på grensa og så etter franks energidrikk, men fant ikke noen brett bare enkelt Vet noen hvor jeg får kjøpt brett på grensa, hvilken butikk? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg var på grensa og så etter franks energidrikk, men fant ikke noen brett bare enkelt Vet noen hvor jeg får kjøpt brett på grensa, hvilken butikk? Godtebiten. Der hadde de hvertfall når jeg var der på onsdag ;D Det heter vel Gottebiten uten D, hehe Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Rart, Svinesund du mener? Jeg så Frank's på flere steder der, jeg Var der på onsdag. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg var der for noen måneder siden, men var ikke inne på godtebiten ;P hvor mye koster det pr brett? Endret 9. juli 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Koster ca 10 svenske per boks. Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Grønn mØnster og klassisk Red Bull foretrekkes. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Koster ca 10 svenske per boks. ok Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har ingen bestemt favoritt, faktisk. Liker det meste innenfor energidrikker. RedBull, Burn, Pure Rush, Monster, etc etc <3 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen andre som har prøvd Cult Shot? Kjøpte en i dag på Deli de Luca og det er seriøst noe av det verste jeg noensinne har smakt, tror ikke at jeg kommer til å kjøpe mer av det... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kaffe. Resten smaker jævlig. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kaffe. Resten smaker jævlig. Haha! Beste jeg har hørt på lenge For å være ærli må jeg si at nesten alle energidrikker smaker ikke så iponerende og er kvalmende, men her er det klart RedBull som er det beste valget, og rett etter kommer Rockstar Juiced Mango og Burn Juiced(Grønn) ... Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ingen som vet hvor man får tak i redbull t-shirts elr håndkler ? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er mad crock noe godt? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg syntes ikke mad crock er godt, kommer ann på smak og behag. Noen som vet hvor man får kjøpt rebull håndkle elr t-shirt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå