Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Battery og burn er mine favoritter, kanskje det har med at jeg har vokst opp med dem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ingen av dem. Alle smaker sukkervann, drit og kreft. Skal jeg ha noe så må det bli den rush-greia med eplesmak. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Favorittene mine: 1: PowerKing 2: Grønn Burn 3: Rød Urge Intense 4: Rød Burn Ang den Red Bull shotten trådstarter nevner i første post så smaker den helt for jæ*****! Har en kartong med 12stk burn shotter til den som måtte ønske og hente dem.. Smakte piss rett og slett, har prøvd de iskalde, lunket, kalde, slush men det smaker bare ikke godt! Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har smakt både redbull shot og burn shot. Kan være enig med at burn shot smaker dårlig, men jeg synets ikke redbull shot var så ille egentlig. Hvor bor du egentlig, jeg kan melde meg frivillig i å få etpar. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 1. Battery (den nye med ekstra taurin) 2. Burn 3+4+5. Pure Rush (alle smakene) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Den gule Monster er overaskende god! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Den gule Monster er overaskende god! Synes den var den verste av alle, Likte den grønne best selv om ingen av dem var spesielt god. Kan ikke akkurat kalles en energidrikk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, Monster smaker rett og slett vondt... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 1: Red Bull 2: Mad Croc Vanskelig å skille mellom disse to, de smaker relativt likt, men Red Bull troner 1.plassen pga. litt bedre ettersmak og litt mindre søt enn Mad Croc. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 prøvde grønn monster her om dagen... den var ikke så ille, smakte ganske annerledes en typisk energidrikk.... Smakte veldig "bubble gum" aktig ut... Rockstar vanlig er favoritten fåreløpig Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Rockstar med mango, fyflate. Den beste jeg har smakt, drit god. kjøpte den i Tyskland. Har også smakt Lamborghini energy drink, pretty good. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Drikker veldig ofte Red Bull. Jeg liker også godt Burn og Shot. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Disse har jeg smakt: - RedBull - Burn Juiced (gul grønn) - Burn original - Urge Intense triple rush - Urge Intense Red Sting - Burn Juiced (Rosa) - Burn Shot - RedBull shot - Monster Energy (grønn) - Monster Energy (gul) - RedBull sugarfree - Battery Original - Pure rush - Pure rush - Pure rush - Blu (Israel) - XL Energy (Israel) - Rockstar Mango - Lamborghini Energy Drink - Battery Juiced Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Bump Jeg fikk nettopp 3x12 stykker med Burn Shot Denne vil jeg virkelig anbefale! Den har en klar farge og smaker helt forferdelig, men sparker skikkelig fra seg med 80mg koffein i en shot ( 50ml ) ( 160mg/100ml ) Fikk også 24 stykk med Burn Mocca Selv om jeg var veldig skeptisk til denne i starten, så var den virkelig godt, smakte deilig iskaffe og var veldig lett å drikke og forfriskende. Ga et fløyelsmykt energi boost. Endret 2. juli 2010 av Velociraptor 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Cocaine, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Importerer du Cocaine fra utlandet eller har du bare prøvd det der? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Kjøper det i Svinesund i Sverige. Koster 369 kr for ett brett. Endret 3. juli 2010 av metalhead! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Urge Intense og Urge Red Sting, der Red Sting har tatt tronen fra Intense Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Urge Intense og Urge Red Sting, der Red Sting har tatt tronen fra Intense Bare for å være pirkete så heter energidrikkene Urge Intense som fellesnevner og henholdsvis Triple Rush og Red Sting. Men imho så var Red Sting ganske søt og god, men ingen ettersmak trakk veldig mye ned. Mens Triple Rush var ganske god og hadde lang ettersmak. Triple Rush var den beste helt til jeg sake grønn Monster. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Smakte den blå Burn for noen dager siden, den var ganske snedig. Drakk bare en liten boks, men den hadde en bananlignende smak. Endret 7. juli 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå