Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lunken vann er best energidrikk :thumbup:

Gratis, effektivt og sunt. Ulempen av for mye vann blir enten doturer hver 15. minutt eller død :)

Tull.

 

Veldig bra og begrunnet protest, Christian.

 

En av grunnene til trøtthet er dehydrering, som forverres ved inntak av koffeinholdige drikker, som f.eks kaffe, Cola, Redbull osv.

Her er 9 gode grunner til å drikke vann.

 

Og den nederste linken er for de som ikke tror på at det er mulig å dø av vann ;)

Les og lær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk.

 

Det er sant, vann kan ikke direkte kalles energidrikk. Men tenk at man kan overleve på bare vann i flere uker.

Lenke til kommentar

Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk.

 

Kan kroppen benytte seg av sukker da? Energidrikker er jo bare sukker og litt koffein.

Lenke til kommentar

Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk.

 

Kan kroppen benytte seg av sukker da? Energidrikker er jo bare sukker og litt koffein.

Men det gir deg energi.. Derfor det heter ENERGIdrikke.

Lenke til kommentar

Ingen som sier man ikke kan drikke vann ved siden av, før, eller etter energidrikken. Vann inneholder ikke noe energi (som kroppen kan benytte seg av) i seg selv, og heller ingen sentralstimulerende stoffer. Derfor vil jeg si det er temmelig rart å kalle vann en energidrikk.

 

Kan kroppen benytte seg av sukker da? Energidrikker er jo bare sukker og litt koffein.

Men det gir deg energi.. Derfor det heter ENERGIdrikke.

 

Tomme kalorier, i så fall. Du vil kanskje føle deg friskere med en gang, men den vil falle like fort som den kom...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...