7ertzen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei og hallo. Jeg har dessverre klart å miste nøkkelen til mopeden min, en Yamaha DT. Den er rundt 10 år gammel, kansje eldre, ikke nyere. Hva gjør jeg? Kan jeg få tak i ny nøkkel? Håper på brukbar hjelp... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Tror nok at du må kjøpe en ny tenningslås, det er ikke så dyrt til moped, bare å koble over de ledningene som går til låsen og montere den nye. www.mc-deler.no der finner du nok tenningslås til din moped. Endret 20. desember 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
7ertzen Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 ja, det tror faktisk jeg også at jeg gjør... Men takk for svar Lenke til kommentar
7ertzen Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har faktisk ikke bestilt ny tenningslås. Har bare skrudd ud den gamle, har prøvd om noen av nøklene i huset passer. Jeg har faktisk dirket den opp, men har ikke gjort noe mer enda. Tror jeg slipper unna med dette på en bra måte. Snart skal tenningslåsen kobles på igjen, så for jeg nok startet den Lenke til kommentar
7ertzen Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har løst problemet!!!!!! Først prøvde jeg sikkert 20 ulike nøkler som jeg fant i huset. Ingen av dem ville vri om låsen, så jeg fant frem dirkesettet og begynte å dirke. Dette gikk bra, og tenningen gikk så og si på, selv og den ikke var koblet i mopeden. Men jeg kunne ikke drive å dirke opp låsen hele tiden, så jeg prøvde alle nøklene en gang til. Etter hvert så fant jeg en som passet!!! Da var julen reddet, og i morgen tidlig skal jeg ut å koble tenningslåsen på igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå