Gjest Gutt 14 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Jeg har lenge lurt på når forhuden skal løsne ? Min har løsnet litt. Hvordan få mer nytelse under onanering ? Jeg har aldri sprutet Når er det normalt og starte å sprute ? Dette har aldri sjedd for meg Hva er normal størrelse på penis i denne alderen ? Tror jeg er under gjennomsnittet Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har lenge lurt på når forhuden skal løsne ? Min har løsnet litt. Er litt usikker på hav du mener her. Om du tenker på "festet" på undersiden av hodet skal ikke denne løsne helt. Den blir tøyd etter hvert. Den rivner på noen, men dette kan være rimelig smertefullt, så du får håpe at dette ikke skjer Hvordan få mer nytelse under onanering ? Jeg har aldri sprutet Det kommer kanskje ann på hvor mye du onanerer. om du onanerer (flere ganger) hver dag er det ikke sikkert det er så mye "pow" igjen. når du er på egenhånd er det ikke noe vits at det flyger over alt. Det blir bare rot Nytelse: Du kan jo prøve et løst grep og holde igjen litt lengre Hva er normal størrelse på penis i denne alderen ? Tror jeg er under gjennomsnittet Dette varierer mye da vi utvikler oss i ulikt tempo. Huks at penis ikke er ferdig utvokst før man er 18-20 år gammel. Snitte ligger på ca. 14-16cm. Og husk at et snitt betyr at det er mange som ligger over og under. Med mindre det er store avvik fra snittet (når man er ferdig utvokst) er det helt normalt. Og uansett hvor unormal man føler seg skal man ikke lenger enn til naboen før man finner det samme. Håper det hjalp litt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Angående nytelse; Som 2ball(s) sier, prøv andre grep, evt. et løst som han sier. Er mange teknikker for å få bedre nytelse. Er bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tøy litt på forhuden hver dag, gjerne noen minutter (så lenge du orker). Det skal svi litt, men ikke være veldig vondt. Detter er altså om du har for stram forhud. Strengen på baksiden skal ikke løsne om det er den du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg