RotteHale Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei Jeg holder på å bygge meg et pedalbrett. Jeg har pr i dag 3 stk pedaler, boss cromatic tuner, Boss OD-3 og Boss dd-3 (delay) Hvilken strømforsyning trenger jeg? Mener noen av dem er 9v DC mens en er 9v AC. Finnes det noen strømforsyninger som virker til begge? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Cioks AC Rider har begge. Vintagegitar og Godlyd har disse i norge. Men hvilke tuner har du, da jeg regner med at det er den som skal ha AC..? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke for å stjele tråden, men er det det som er vanlig? Å kjøre strøm inn i tuneren, for så å kjøre strøm ut til andre pedaler? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke for å stjele tråden, men er det det som er vanlig? Å kjøre strøm inn i tuneren, for så å kjøre strøm ut til andre pedaler? Hvis du er gjerrig så Det fungerer om alle pedalene er digitale, men om du skal kjøre med analoge pedaler så vil du ha isolerte utganger på en strømforsyning. Men hvis du har f.eks bare Boss-pedaler så fungerer det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå