2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Trenger tips til et headsett. Det skal hovedsaklig brukes til musikk, men av og til spilling og film. Det skal gjerne være på i flere timer i strekk så det må naturlig vis være komfortbelt å bruke. Jeg har ikke mye peiling, men jeg vet såpass at jeg kan kreve det ligger på frekvensområde 20Hz-20KHz. Ellers lurer jeg på hva jeg skal se på når jeg skal kjøpe selv. Hva har motstanden å si? Og med lyd generelt: Er det mye å hente på optisk kabel? og hvorfor er dette bedre? Takker for evt. svar Edit: Ser helst at evt. forslag ikke ligger over 1K i pris, da jeg muligens må kjøpe det selv. Men jeg vil helst ha tips til hva jeg skal se etter Kan også nevne at det skal brukes opp mot et creative soundblaster x-fi xtreme gamer lydkort. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893 Det der er nydelig og det vet du. Bruk pengene dine på å fikse pc-en din før du kjøper deg headset Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Glemte å si jeg ikke skal ha mikrofon. Denne må i så fall kunne taes av. Og jeg er mest interessert i å finne ut hva jeg skal se etter selv Men takk annyways, Rune Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Den micen er jo nedfellbar så merker du ikke noe til den. Hvis du vil vite hva du skal se etter selv, hvorfor har du laget en tråd da? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Se etter at resistansen ikke er for høy, ikke mer enn 80 ohm om den skal brukes med ipod etc, 250 ohm om den skal brukes til PC. Skal den brukes på Ipod kommer høy følsomhet også godt med. 92dB følsomhet og oppover er fint. De burdte gå ganske dypt, men dette går på tross av resistans og følsomhet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå