2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Merker alt faller på plass, nå. Det er masse snø, greier folk, god julemusikk og jeg er uthvilt. I morgen skal jeg dele ut juleklemmer til alle på skolen. Så blir det julestemning på jobb på tirsdag. Dette blir en av de beste julefeiringene på lenge! Så da gjenstår bare en ting: God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God jul! Snøen har lagt seg her også, og da jeg hørte Driving Home for Christmas på radioen ble jeg veldig i julestemning tilslutt jeg og. Julepoten er på plass, juletreet er oppe, og min mor er i full gang med julebakst. Dette blir en god jul! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Julepoten? Røyker du sånt til jula? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Høres ut som litt av en tradisjon! Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg røyker bare noen få ganger i året, og i julen er den beste tiden. Munch på pinnekjøtt Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Virkelig julesteming her og heile 80cm med snø. Har ikkje vert så mykje snø på lenge, bare det holder seg til jul GOD JUL Endret 20. desember 2009 av BigJaffa Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Herlig! Er vel omtrent 20cm snø her, det får vel holde! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vell vell, heldig dere da. Jeg er ikke i julestemning at all. Gleder meg ikke eller noe, føles ikke ut som jul engang. Jeg gleder meg heller til den er over. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 huff Julesanger, ftw! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Joa, altså vi har julefilmer og alt. Alt burde være bra, selv pakker når det gjelder noe jeg ønsker meg altså. Tror jeg det blir lite av, fikk ikke sagt hva jeg ønsket meg. Har vært uten mobil i et par måneder også ja, glemte det bare av. Huff og huff. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Slik hadde jeg det i fjor. Men det kommer seg vell litt på selve kvelden, kanskje Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jo ja. Vell ifjor og ifjor. Akkurat det samme i fjor. Julekvelden ble jo bra da ;S. Men jeg gleder meg bare ikke, ser andre er i så julestemning og alt. Men jeg gleder meg ikke i det hele tatt. Hater det. Skulle ønske jeg hadde god stemning og alt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Blir nok aldri samme "magien" som når man var liten, men kan bli bra allikevel Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Sant det at når en var liten var det noe mer "magisk" over det. Nå, er det liksom ingenting for meg iallefall. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 hahahahah :!: Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det vil gjøre julen din mer magisk Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gratulerer på det sterkeste! Jeg begynner å komme i julestemning selv! Nå er det jo også ganske så hvit ute allerede, og det er meldt mer snø rundt den store dagen. Dette blir en idyllisk jul på mange måter. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 hvordan går det ann å ikke like(hate) jula? :S er jo fri, filmer på tv, masse pl-kamper, annen sport osv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå