Andreashoftun Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Heisann Jeg har planer om å investere i et hjemmekinoanlegg. Jeg så for meg en Onkyo HT-S9100 (Onkyo), men jeg sliter med å finne noen som selger dette systemet. Vet noen om hvor jeg kan finne en forhandler, evt. hva kan være et godt alternativ? (i så fall heller ned i prisklasse enn opp) Endret 20. desember 2009 av Andreashoftun Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mono.no er vel offisielle Onkyo i norge (iallefall der jeg havnet da jeg åpnet onkyo.no ) Forhandlere Kontakt oss med opplysninger om hvilket merke eller produkt du er på jakt etter, samt informasjon om hvor i Norge du bor og vi henviser til nærmeste forhandler. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Elkjøp skaffer dette anlegget. Er nok ikke nødvendigvis lagervare, men kan skaffes uten problemer. http://www.paperfree.no/elkjop/lydkatalog09.php <-- Side 31. Jeg jobber forøvrig i en elkjøpbutikk. Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Sweetness! Jeg sjekker det ut. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå