christina1987 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er det noen som vet hva slags band som skal spille på dowload festival ( donnington park) ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ryktes vel at AC/DC kommer. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ingenting er offentliggjort. Men rykta seier Metallica og AC/DC som de store headlinerene. Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 link til hjemmesia? =) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 http://www.downloadfestival.co.uk/home/ De har ikke oppdatert med 2010-lineup eller noe enda, da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det ble oppdatert i dag; Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Billetter er bestilt så hit skal jeg ja! Greit fornøyd med lineupen hittil, særlig AC/DC naturligvis, og spent på å se hvilke andre band som føyer seg på listen før den 11. juni. Hete rykter sier at bl.a. Van Halen, Metallica, Five Finger Death Punch, Deep Purple, Saxon, Scorpion for å nevne noen, fort kan dukke opp på scenen i løpet av festivalhelgen. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hittil så liker jeg nesten alt utenom AC/DC, men det må vel også fåes med seg når jeg først er der Gleder meg! Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå har altså Aerosmith og Rage Against the Machine kapret de to andre main headliner plassene. Ellers ble Thirty Seconds to Mars, Stone Sour, Billy Idol, Lamb of God og Five Finger Death Punch bekreftet i den forrige annonseringen. Forhåpentligvis får vi vite noen nye band om ikke så altfor lenge! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 http://www.downloadfestival.co.uk/lineup/index.aspx Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Knappe to måneder igjen nå og line-upen nærmer seg komplett (ihvertfall de to største scenene): FRIDAY Main Stage AC/DC Them Crooked Vultures Wolfmother Second Stage Bullet for my Valentine Coheed & Cambria A Day To Remember 36 Crazyfists Unearth Third Stage Job For A Cowboy As I Lay Dying Tyketto Lawnmower Deth Sweethead Year Long Disaster Breed 77 SATURDAY Main Stage Rage Against The Machine Deftones Megadeth Lamb of God Five Finger Death Punch Flyleaf Hell Yeah Taking Dawn Second Stage 30 Seconds To Mars HIM The Blackout Atreyu Volbeat We Are The Fallen Cancer Bats Rock Sugar Rise To Remain Third Stage Michael Monroe Y&T Senser Enuff Z'Nuff Halestorm Panic Cell Sybreed Holy Grail Straight Lines SUNDAY Main Stage Aerosmith Stone Temple Pilots Motorhead Billy Idol Slash Cinderella Saxon Ratt Dommin Second Stage Stone Sour Airbourne Steel Panther Porcupine Tree The Used Dillinger Escape Plan The Damned Things August Burns Red Nonpoint White Wizzard Third Stage Zebrahead Young Guns Die Apokalyptischen Rieter Whitechapel Glamour of the Kill Revoker No Americana Tiger Please Selv er jeg svært fornøyd med hvordan det ser ut nå og at Porcupine Tree ble annonsert på mandag var prikken over i'en. Mangler fortsatt noen band her og der samt at det vel skal fylles en hel fjerde scene før line-upen er bankers. Etter Metallica konserten igår så er dette neste event på kalenderen, og jeg gleder meg som et lite barn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå