joakim409 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei jeg hat en Peugeot 306 stasjonsvogn 98 moddel. No når jeg trykker på gassen så kommer det en rar kvitre lyd i fra panseret Noen som har ide på hvadet kan være? Den kommer bare mens jeg er i fart vis jeg setter giret i "N" å gasser kommer den ikke. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Slakk viftereim? Endret 20. desember 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
joakim409 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Slakk viftereim? Skal man ikke da høre lyden hele tia ikke bare mens man trør hardt på gassen ? Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er ingen ekspert på det der, men på den forrige bilen(gammel volvo) så kom det bare noen ganger. Det sluttet når vi spraya på litt reimspray.. Lenke til kommentar
Virion Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Viftereim som slipper lager som oftest mest lyd når du endrer på turtall, gjerne i pådrag, så ja det kan absolutt være det. Ellers kan det kanskje være lager i noen av løpehjulene på viftereimen. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Viftereim som slipper lager som oftest mest lyd når du endrer på turtall, gjerne i pådrag, så ja det kan absolutt være det. Ellers kan det kanskje være lager i noen av løpehjulene på viftereimen. Det er jo riktig, men slakk viftereim vil vanligvis gi ulyd enten man gir gass med bilen i gir eller i nøytral. Han sier det kun skjer i gir. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Min reim kvitrer som en liten fugl alltid Skriker nesten aldri, men på tomgang og når jeg kjører kvitrer den Kvitrer forsåvet i takt med bassen også så jo jeg vil si at det er reimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå