Gå til innhold

Snuser på N900

Repsils

Anbefalte innlegg

Hallo!

Ser etter ny mobil og snuser litt på N900.

Jeg vil ha en undeholdnings mobil som er bra på musikk og video med et ok kamera. Samtidig som jeg ønsker det skal være en liten gadget jeg kan sitte å trykke på,kanskje spille litt.

Vil N900 gi meg dette eller finnes det bedre alternativer? :hmm:

Er HD2 et bedre alternativ? Ser på SE X10 også,syns den ser lovende ut men vet ikke om jeg gidder å vente til den kommer :p

Noen her som har en Nokia X6 som kan si litt om den?

Kan forøvrig nevne at jeg bruker en 5800 i dag og er veldig fornøyd med den,bra telefon. Men ser etter noe nytt og hadde lenge lyst på en n97 mini men den syns jeg blir litt for lik 5800 på mange måter :p

Noen som har noen tips om hva jeg bør velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror jeg trygt kan si at n900 er det du ser etter. den støtter divx og xvid, har 3d spill og det er Linux maemo, så gratisprogrammer er ikkeno problem å finne pluss at jeg tror den vil få en mye større programbase enn WM 6.5 og kanskje om en god stund større enn app-store. skal selv ha n900 og jeg bruker telefonene mine ofte til nettsurfing, spill, video, musikk og annet dilldall.

eneste jeg liker bedre med HD2 er design og større skjerm, men design er en så liten del av mine kriterier så n900 er mye bedre for meg enn hd2 etter det jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

Takk for synspunktet ditt :thumbs:

For min del hjelper det ikke med bra design hvis ikke resten av mobilen er sånn jeg vil ha den. Har for vane å bytte mobiler hele tida og er litt lei av det,vil ha en som varer en stund og N900 kan gjøre det hvis de får fart på Maemo apps osv :thumbup:

Endret av Repsils
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...