Gå til innhold

PS3 problemer. Trenger hjelp.

Rumlaheim

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem som noen av dere kanskje kan svare på. Lillebroren min satt og spilte cod modern warfare 2, og plutselig streika PS3-en. Den lager en liten pipelyd, og så blinker den rødt. Når vi starter den går det greit et par minutter før det samme skjer igjen. Er det noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lett litt rundt på nettet. De fleste ser ut til å ha problemet med at den skrur seg av etter et par sekunder. Vår playstation holder det gående noen minutter før den streiker. Vi får heller ikke et gult lys. Den bare piper, og så blinker den rødt helt til vi skrur av. Har enda ikke funnet kvitteringen på den heller, er det noen som vet hvor mye det koster å få den reparert uten kvitteringen?

Lenke til kommentar

Det kan være flere årsaker til dette, men sansynligvis er det overoppheting. Det finnes en god guide på YouTube om hvordan man kan fixe dette, men det krever riktig utstyr og god kjølepasta, men føler du deg kompetent til å prøve så er det en mulighet. Det er dog ingen garanti for at maskina vil funke igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...