Rumlaheim Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei, jeg har et lite problem som noen av dere kanskje kan svare på. Lillebroren min satt og spilte cod modern warfare 2, og plutselig streika PS3-en. Den lager en liten pipelyd, og så blinker den rødt. Når vi starter den går det greit et par minutter før det samme skjer igjen. Er det noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tell antall pip og søk på nettet. Det går som regel mye raskere enn å vente på svar her. Normalt er det bare å sende den på reparasjon når den oppfører seg sånn. Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har lett litt rundt på nettet. De fleste ser ut til å ha problemet med at den skrur seg av etter et par sekunder. Vår playstation holder det gående noen minutter før den streiker. Vi får heller ikke et gult lys. Den bare piper, og så blinker den rødt helt til vi skrur av. Har enda ikke funnet kvitteringen på den heller, er det noen som vet hvor mye det koster å få den reparert uten kvitteringen? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 normalt blir det registrert i butikken med navn når slike ting blir solgt. Der vil de da kunne skrive ut et nytt kjøpsbevis til deg om du trenger det. Hør med butikken om de har registrert den Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du er helt sikker at det ikke er et gult lys? Det er veldig kort.. Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Jo, det var et gult lys. Da er det vel over og ut. Skal be en venn av meg om å se på den hvis jeg ikke finner kvitteringen eller hvis de ikke har den i databasen i butikken. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skjer dette kun når dere spill MW2 eller skjer det også hvis maskinen kun står på PS3 menyen? Hvilken modell er det snakk om? Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Den er gått over i en ny fase. Nå starter den et par sekunder, og så blinker det kjapt gult, og så piper det og blinker rødt. Jeg har den gamle 60 gb modellen. Da er det vel her snakk om yellow light of death. Noen som vet hva årsaken(e) til dette kan være? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det kan være flere årsaker til dette, men sansynligvis er det overoppheting. Det finnes en god guide på YouTube om hvordan man kan fixe dette, men det krever riktig utstyr og god kjølepasta, men føler du deg kompetent til å prøve så er det en mulighet. Det er dog ingen garanti for at maskina vil funke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå