nv-gs330 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hei,, Har nå lenge vurdert å kjøpe meg en ny bærbar pc men jeg er litt usikker på hva jeg burde velge. Har kikket en del på de nye acer dataene med med rundt 8 timers batteri kapasitet men lurer på om de har litt dårlige prossesorer. Det bør helst være en pc med ca 15" skjerm, minst 500 gb harddisk og Koste en plass fra 5000-7000. Har planer om å bruke den en del til videoredigering og kanskje litt spill. Har dere noen forslag til hva slags pc jeg burde velge? På forhånd Takk!! -Anders L Endret 23. desember 2009 av nv-gs330 Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Er det ingen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
Brandes Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvis du er villig til å gå opp til 6990,- så er Acer Aspire 5739G et ganske godt alternativ. Tror du kanskje du finner den litt billigere noen steder. Tror specsene passer deg bra. Tror du finner den i de fleste datanettbutikker. Sry at jeg ikke har tid til å finne frem til deg, må stikke:) God jul! Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Tusen takk,, skal se etter den. God Jul Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kan vel nesten ikke få noe bedre enn den Brandes linker til nei. Er selvfølgelig andre alternativ, med dårligere CPU, men bedre GPU, men du skriver "kanskje litt spilling", så regner jeg med du ikke freser rundt med første personsskytere Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Kan vel nesten ikke få noe bedre enn den Brandes linker til nei. Er selvfølgelig andre alternativ, med dårligere CPU, men bedre GPU, men du skriver "kanskje litt spilling", så regner jeg med du ikke freser rundt med første personsskytere Den ser jo veldig grei ut den da Endret 27. desember 2009 av nv-gs330 Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Det blir i såfall bare å spille litt cs 1,6 i så fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå