oddvaro Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en ny Pace HD mottaker men lurer nå på om denne vil virke som HD mottaker fra Viasat. Har abonnement som inkluderer HD men mangler HD mottaker. Ønsker ikke å kjøpe fra Viasat da jeg må binde meg til 12 mndr. Noen som vet hva som vil skje når jeg setter inn serienummer som ikke er registrert hos Viasat? Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en ny Pace HD mottaker men lurer nå på om denne vil virke som HD mottaker fra Viasat. Har abonnement som inkluderer HD men mangler HD mottaker. Ønsker ikke å kjøpe fra Viasat da jeg må binde meg til 12 mndr. Noen som vet hva som vil skje når jeg setter inn serienummer som ikke er registrert hos Viasat? Altså, du har VIASAT-abonnement med HD-kanaler, men ingen HD-tuner? Og du vil ikke kjøpe tuneren hos VIASAT direkte for du da får bindingstid? Du kan bruke en hvilken som helst tuner som fungerer på VIASATs system, det er ingen som sjekker hvor du har fått denne fra. Så du kan trygt sette inn kortet i denne tuneren og aktivere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå