NeEeO Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hei Når jeg prøver å starte GTA San Andreas så sier den at den ikke kunne finne noe lydkort installert. jeg har brukt programmet "find drivers with driveragent" og da fant jeg at det var et lydkort som heter dette "via ac'97 enhanced audio controller" jeg tror jeg trenger å installere drivere. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan installere drivere til dette lydkorte plz? og kan noen fortelle meg hvor driveren skal installeres på maskinen? PS: Jeg bruker stasjonær pc. Endret 20. desember 2009 av Unitedman Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Antaglivis har/bruker du lydkort integrert i Hovedkortet. Du vil da finne driveren hos hjemmesiden til produsenten av Hovedkortet du har. Om du har kjøpt deg slik merke PC, som HP, Dell, PackardBell og lignende. Så vil du finne driveren til ditt lydkort hos PC produsentens hjemmeside. For å gjøre det litt enklere, kan du laste ned og kjøre et program kalt Speccy. Dette vil gi deg informasjon om din PC, som blandt annet hva slags Hovedkort du har. http://www.piriform.com/media/10110/spsetup100.zip Endret 20. desember 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ^ Støttes. Om du har problemer med å finne riktig driver skal vi selvsagt hjelpe med det også. Vi skal gjør alt i vår makt. Jeg er i godt humør og det er snart jul og alt er fantastisk. Så å hjelpe noen ville bare øke gleden enda mer. God jul! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 ^Støttes. Om du har problemer med å finne riktig driver skal vi selvsagt hjelpe med det også. Vi skal gjør alt i vår makt. Jeg er i godt humør og det er snart jul og alt er fantastisk. Så å hjelpe noen ville bare øke gleden enda mer. God jul! Takk, Du er den snilleste jeg vet om her på diskusjon.no:D God Jul og godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå