´she´ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) føler meg banske newb, men jeg skulle ha brukt bærbaren som sjerm for stasjonæren, og trenger da å sette 2. sjerm som primær, men får det ikke til og sikker ikke noe infor om dette som funker. når jeg høyreklikker på sjermene på kontrolpanelet er de gråe og ikke noe valg hvordan kan jeg få til dette? edit: ASAP helst, prøver å få den ut før jul, men jeg må ha alt som er inne på den først på en ekstern disc for det er lite sansynelig at den kommer til å bli brukt på en stund Endret 20. desember 2009 av ´she´ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er nok ikke mulig, den bærbare pc'en har en UTGANG og ikke en INNGANG som du trenger. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Egenskaper -> skjerm -> vis (den skjermen du skal ha) -> så huker du av for "bruk som primærskjerm" Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Egenskaper -> skjerm -> vis (den skjermen du skal ha) -> så huker du av for "bruk som primærskjerm" jeg sa jo det ikke gikk an Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Egenskaper -> skjerm -> vis (den skjermen du skal ha) -> så huker du av for "bruk som primærskjerm" jeg sa jo det ikke gikk an Hvorfor er problemet ditt "løst" da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Se svaret mitt da, burde holde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå