GaryHe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg skal kjøpe en statsjonær PC til vanlig WEB og kontorbruk, men også til videoredigering. Vil eksternt grafikkort gi økt ytelse, eller vi det innebyggde på hovedkortet kunne være tilstrekkelig..? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 et grafikkort trenger ikke være så veldig dyrt for at det skal være bedre enn det integrerte. vertfall til videoredigering burde du hive i noen hundrelapper til et grafikk kort Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dette varierer etter hvilket integrert grafikkort du har. Er det en AMD maskin med ATi sitt kort, så trenger du ikke noe mer, du har plenty og spesielt om produsenten av HKet har brukt muligheten til å legge på dedikert grafikkort minne separat fra RAMen, da har du ett ekstremt bra kort. Men sitter du på Intel skrammel... Skaff noe til en hundrelapp og du vil denge Intel kort så hardt at du kan høre Intel sutre helt ifra USA, for grafikkort i ytelsesklassen og drivermessig er noe Intel IKKE KAN. Lenke til kommentar
GaryHe Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 OK - Takker for svar. Da tror jeg at jeg går for et eksternt grafikkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå