South_Bridge Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har en creative zen v viser "Recovery Mode". Altså, den slår seg på... men noe galt har skjedd så den driver å viser en meny med "Recovery Mode", valgene jeg kan velge er: Clean Up, Format All, Reload Firmware, Reboot Problemet er det at ingen av knappene ser ut til å gjøre noe som helst. Den virker helt død og non-responsiv. Tenkte jeg ville prøve å laste over firmware fra Creative, men etter å ha starta programmet som liksom skal laste inn ny firmware (over USB seff) så viser den (programmet) bare beskjeden "Your player is not connected, please connect your player". MEN DEN STÅR JO I!!!! Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mulig dumt spørsmål, men fyrer til likevell.. Har du forsøkt dette programmet? http://no.europe.creative.com/landing/MP3P...ool/welcome.asp Litt mer informasjon på denne siden: http://support.creative.com/kb/showarticle.aspx?sid=46120 Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Pokker altså... jeg hadde skikkelig troa på den softwaren men den funker ikke som den skal. Jeg har installert og får kjørt den. Den oppdager at jeg har en "Creative Zen V", men når jeg trykker accept at jeg godtar brukervilkårene og den liksom skal laste ned firmware som passer spilleren quitter den bare med en liten lyd uten melding. Veldig bra creative, aner jo ikke hvorfor den quitta. Rota litt rundt og fant noe firmware, problemet her er at den sier (programmet som laster opp firmwaren) "Your player is not connected, please connect your player.". Veldig rart i og med at det andre (første der) klarte å finne den... Så lenge spilleren er kobla i viser den "Recovery Mode" på toppe med strømindikasjon og ikonet som viser at den er koblet til med USB midt på skjermen. Ikke noe annet. Drar jeg den ut får jeg menyen jeg beskrev i første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå