Chr1stian Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ikke sikker på om dette er riktig sted - flytt hvis ikke Har ett Antec Twelve Hundred kabinett som er ganske stort: 21.3 cm x 51.3 cm x 58.2 cm Skal ha med dette på LAN og må nok komme meg dit ganske så på egen hånd. Her er det både snakk om kortere avstander (noen km, reise med buss) og lengre avsatnder (vikingskipet, The Gathering). Blir ingen flyreiser med kabinettet. Buss, tog osv er aktuelt og sikkert litt gåing på egne bein også ^^ Trenger en slags sekk/bag/koffert til å frakte kabinett og utsyr i. Gjerne en solid en med hjul (om slikt finnes). Om det finnes store sekker til å ha på ryggen er nok det det beste. Uansett, jeg har sett mye rundt på diverse sider, men har ikke funnet noe. Alle tips, som passer til mitt kabinett, taes imot med takk. Lette etter andre tråder som omhandlett dette men fant ikke noe - link gjerne. Christian Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor ikke bare bruke en stor koffert ? Om ikke alt får plass der kan du jo også ha med en sekk Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 En koffert sitter da ikke særlig godt på kabinettet..? Tror uansett ikke det finnes normale kofferter som er store nok xD Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Må da være noen her som har tatt med seg store kabinetter på LAN. Hvordan løste dere det? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vet Microplex har noen bærevesker for stasjonære PCer. Kanskje ikke akkurat typen du ser etter, forsåvidt. Men et sted å begynne. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Vet Microplex har noen bærevesker for stasjonære PCer. Kanskje ikke akkurat typen du ser etter, forsåvidt. Men et sted å begynne. Sendte dem en mail og spurte om det ville passe. Fordi noen av målene på kabinettet mitt var for stort mens en var mindre enn max. Dessverre passer det nok ikke, og jeg må lete videre. Ingen som har noen forslag eller har funnet noen løsninger på dette selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå