Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Helt uten selvtillit.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg føler meg helt fortapt og alene. Jeg har mange venner, men fortiden virker det som om jeg står alene. Og alt jeg har er trening.

Jeg og ex'en min var ilag i ca 1 år. I sommerferien ble det slutt. Dette var fordi jeg ikke oppførte meg så bra, og var litt "lei" henne og tok henne forgitt. Samtidig var min "beste" venn og flørtet med henne hele tiden. Samme natt som det ble slutt var min "beste" venn der og fortalte om alle grunnene hvorfor forholdet ikke kom til og fungere lengre osv. Og hvordan det var når han og ex'en "holdt" på. Igjen merker jeg at han er oppriktig FORELSKET i henne. Og jeg får vite at han hadde overnattet oss henne et par dager før det ble slutt. Han hadde ikke "orket" gå hjem osv. De hadde logge oppe og pratet hele natten. Ingenting skjedde annet en at de pratet, siden min ex bare hadde han der som venn, mens min "beste" venn var sikker på at hun ble forelsket i han denne natta... Dette fortalte han meg i ettertid. Siden jeg og ex'en min på denne tiden hadde blitt ganske gode venner igjen som så på film og fortalte hverandre ting sporte jeg henne om dette. Hun sa at han måtte være syk vis han trodde at hun var forelsket i han. Også fortalte hun meg at han hadde prøvde og rive av henne dyna (hun hadde bare truse og tskjorte under) flere ganger på "tull" denne natta.

Ettervert ble jeg og ex'en veldig gode venner og det ble litt for mye pusking og kosing. Jeg sa at jeg trengte litt tid for meg selv. Så skjedde det samme igjen jeg og ex'en ble veldig gode venner, og samme tid prøvde min "beste" venn og kysse henne flere ganger. Og igår sa jeg ifra til ex'en min at jeg ikke greide og være "vennekjærster". Det føles idag som om vi har gjort det slutt på nytt igjen. Og ingen jenter jeg møter er i nærheten av like bra som ex'en min og det er en følelse jeg har hatt siden det ble slutt. Selv om jeg har holdt på med to andre jenter litt.

Og nå vil ikke min "beste venn" prate til meg siden jeg har "tatt" fra han alle jentene han har prøvd seg på. Siden de har møtt meg og lagt meg til på msn og pratet en del til meg.

Og alle de virkelig gode vennene mine har jeg stengt ute, og jeg har egentlig bare trent og vært opptatt med skole.

Jeg har virkelig ikke peiling på hvordan jeg skal komme meg over ex'en?

Og hva skal jeg gjøre med "beste" vennen min?

Jeg sliter enormt med selvtilliten min siden "beste" vennen min hele tiden lager vitser om hvor feit jeg er siden jeg veier 10 kg mer en han. Alle sier at jeg har bra kropp, store armer osv. Men jeg greier ikke se dette selv pga selvtillit. Alt jeg har eller har gjort har selvfølgelig han gjort større bedre og mer. Og han har skal hele tiden være bedre en meg.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg knust inni meg. Og greier så vidt se meg selv i speilet annet en når jeg ordner meg på håret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...