lasse_hansen87 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei sann. Jeg har nå kommet til stunden da jeg solge 5 av mine ps3 spill til en kamerat. Og skal derfor slette spillet og savegames fra min ps3. Det jeg da lurte på, hvis jeg sletter spill, legger inn spill, sletter spill, osv. Blir da ps3èn som pcène blir? Altså at ikke alle filene blir fjernet, at den blir treigere, osv?? Eller er det noe annet på ps3? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Alle filene forsvinner. Så lenge du sletter spillets Gamedata og Savegames, så har du fjernet så å si alt. Om du har lastet ned evt. dlc, patcher eller demoer, så kan du kanskje ha en ekstra post eller to å slette. En ting som er litt lurt å være oppmerksom på er å sjekke avogtil i gamedata'ene, om det er spill du ikke spiller lenger, som tar mye plass. (Få opp informasjon om filene med trekant) De aller fleste spill, som streamer fra både plate og disk, gjør deg oppmerksom på innstallasjon, eller rydder opp etter seg mens du spiller, men spill som Batman: Arkham Asylum f.eks. gjør deg ikke noe særlig oppmerksom på HDD-innstallasjon, men når jeg ga meg så var det nesten 4 GB på HDD'en, under Batmans gamedata. Det eneste som kan bli ett evt. problem er att spilldata'en blir lagret på veldig forskjellige plasser på HDD-platen, og du kan derfor oppleve økt søketid, men det er problemet med alle harddisker. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) okay, så hvis jeg sletter savefiler, og gamedata, hvor finner jeg da evt patcher som den installerte på førsten av installeringen av spillet, da lastet den ned og installerte en patch.. Så det er ikke sånn som med data altså, at hvor flere spill du sletter, jo treigere og mere drit legger det seg på ps3èn?? Endret 20. desember 2009 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 NEI, den blir ikke treigere! Rolig med spamminga, du får svar når du får svar, OG siggen din er imot forumets retningslinjer. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) lasse958 skrev: okay, så hvis jeg sletter savefiler, og gamedata, hvor finner jeg da evt patcher som den installerte på førsten av installeringen av spillet, da lastet den ned og installerte en patch.. Så det er ikke sånn som med data altså, at hvor flere spill du sletter, jo treigere og mere drit legger det seg på ps3èn?? Flesteparten av spillene har evt. patch i samme fil som blir brukt på gamedata, hvis ikke får du flere gamedata til samme spill. Og nei, ikke noe lignende som på windows at det blir liggende dritt i register-filen etter avinstallasjon. Endret 20. desember 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå