Hellebergshaugen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei. Jeg har akkurat nå bygd meg en ny pc med følgende speccs: Bygge prosjektet (komplett.no link) Og når jeg skal starte pc-en, så kommer det error via "beep error" på hovedkortet + at Phase LEDs lyser i følgende 1)grønn, 2)oransje, 3&4)rød. Også får jeg ikke skjermbilde. Dette skjedde forrige gang også, og da sendte jeg inn igjen hovedkortet og fikk nytt, men er det noe jeg kan ha koblet feil bare? Takk for svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du søkt på "Post error Codes på Google. Dette vil forklare hva Beep-error koden du får betyr. Med hensyn til feilkoden via LED-lysene skal diss være godt forklart i manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Hellebergshaugen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Har du søkt på "Post error Codes på Google. Dette vil forklare hva Beep-error koden du får betyr. Med hensyn til feilkoden via LED-lysene skal diss være godt forklart i manualen til hovedkortet ditt. Jeg har søkt opp ja, men det er ikke problemet, jeg tror jeg rett og slett har fått et defekt HK for 2 gang jeg nå. Prøvd å fjerne "unødvendige" komponenter o.l også så.. Når det gjelder LED-lysene, så er ikke dette godt forklart i manualen i det hele tatt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Linken dn gir ikke tilgang til handlelisten din. Så vi vet ingenting om din hardware. Dermed må vi henvise til manualen med hensyn til LED-lysene. Føler du at manualen ikke er god nok må du sjekke produsentens hjemmside. Hvilken beep-kode får du? Uten å vite den kan vi ikke komme med annet en henvisninger til hvor du finner opplysninge! Sjangsen for å få 2 defekte hovedkort er svært liten. Her er det nok en annen årsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå