Gå til innhold

World of warcraft avler mordere

KeikoPunisher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i helv..

Dette minner meg om skoleskytingen i Tyskland. De oppdaget at han hadde Counter Strike på PCen sin, og derfor ble det automatisk motivet.

Dette er rett og slett propaganda fra laveste hylle. De eneste som ikke forstår det er ..faren min som slenger dette opp i trynet mitt hele tiden :hrm:. Og de som skriver det selvfølgelig.

"I tillegg er 22-åringen en ihuga spiller av krigsspillet «Counterstrike». På flere nettsteder har han lagt ut såkalte «screenshots», bilder av spillet, som viser at karakteren dreper sine medspillere med både kniv, pistol og automatvåpen."

DER klarte jeg ikke holde maska :lol:

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Hva i helv..

"I tillegg er 22-åringen en ihuga spiller av krigsspillet «Counterstrike». På flere nettsteder har han lagt ut såkalte «screenshots», bilder av spillet, som viser at karakteren dreper sine medspillere med både kniv, pistol og automatvåpen."

DER klarte jeg ikke holde maska :lol:

Haha, ja. Fy fader den artikkelen på vg.no var latterlig.

Typisk å skylde på noen andre, enn den personen som faktisk utførte de handlingene han gjorde.

Kanskje psyken bør testes på alle som installerer et nytt spill. Så kanskje vi får luket bort de idiotene som lager overskrifter. Overskrifter som hemmer spill-industrien.

Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet!

Er og et veldig, veldig alvorligt brudd på WoW sine vilkår!! :scared:

Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet!

Han lurer politiet! De kommer til å bli helt oppslukt av WoW, og han kan bare spasere rett ut døra!

Han har 33 dager på seg før det klikker for politiet og begynner å skyte villt rundt seg.

Endret av bantexkaa87
Lenke til kommentar

står jo klart og tydelig hos blizzard at du ikke skal dele kontoen din med noen!

her burde han i tillegg til en fengselsdom også bli bannet for deling av kontoen sin, så har ikke han noe og se frem til når han kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...