KeikoPunisher Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja! Det er helt sant! Bare les: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=581132 Forferdelig! Jeg stemmer for å fengsle alle som spiller wow i hele Norge! De er en trussel for samfunnet! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg stemmer for å legge ned alle WOW serverene, og nekte folk å spille wow. Jeg er helt sikker på at antall mordere går ned da! ( Eller opp, da de ikke får spillt Wow ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 pvp Nei, den var stygg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis det kommer frem at 18åringen også spillte WoW og ninja lootet noe fra samme raid tror jeg jeg kommer til å grine. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da har du jo faktisk et nogenlunde reelt motiv. Da får du debatten om WoW er så oppslukende etc. Kontra nå, når det hele er "han spilte dataspill, og DOKUMENTERTE det til og med, drepte folk i et skytespill og allting". Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet! Han lurer politiet! De kommer til å bli helt oppslukt av WoW, og han kan bare spasere rett ut døra! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hva i helv.. Dette minner meg om skoleskytingen i Tyskland. De oppdaget at han hadde Counter Strike på PCen sin, og derfor ble det automatisk motivet. Dette er rett og slett propaganda fra laveste hylle. De eneste som ikke forstår det er ..faren min som slenger dette opp i trynet mitt hele tiden . Og de som skriver det selvfølgelig. "I tillegg er 22-åringen en ihuga spiller av krigsspillet «Counterstrike». På flere nettsteder har han lagt ut såkalte «screenshots», bilder av spillet, som viser at karakteren dreper sine medspillere med både kniv, pistol og automatvåpen." DER klarte jeg ikke holde maska Endret 20. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hva i helv.. "I tillegg er 22-åringen en ihuga spiller av krigsspillet «Counterstrike». På flere nettsteder har han lagt ut såkalte «screenshots», bilder av spillet, som viser at karakteren dreper sine medspillere med både kniv, pistol og automatvåpen." DER klarte jeg ikke holde maska Haha, ja. Fy fader den artikkelen på vg.no var latterlig. Typisk å skylde på noen andre, enn den personen som faktisk utførte de handlingene han gjorde. Kanskje psyken bør testes på alle som installerer et nytt spill. Så kanskje vi får luket bort de idiotene som lager overskrifter. Overskrifter som hemmer spill-industrien. Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet! Er og et veldig, veldig alvorligt brudd på WoW sine vilkår!! Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet! Han lurer politiet! De kommer til å bli helt oppslukt av WoW, og han kan bare spasere rett ut døra! Han har 33 dager på seg før det klikker for politiet og begynner å skyte villt rundt seg. Endret 20. desember 2009 av bantexkaa87 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det er verre at han tydeligvis har gitt WoW account og pass til politiet! står jo klart og tydelig hos blizzard at du ikke skal dele kontoen din med noen! her burde han i tillegg til en fengselsdom også bli bannet for deling av kontoen sin, så har ikke han noe og se frem til når han kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå