KarmaZ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Når jeg drikker så klarer jeg ikke å drikke så mye, jeg blir fort dårlig. Det vil si at det er nok. Når jeg drikker over "grensa" at jeg blir kvalm. Dette er noe som har skjedd de siste årene. Før kunne jeg drikke til jeg spydde eller til at jeg ble så full at jeg ikke klarte å gå. Hva kan skyldes dette? Er det fordi jeg er tynn og spinkel? Jeg er iallefall det. Men det har jeg da alltid vært. Pleier som regel ikke å spise noe særlig før jeg skal drikke. Men av de gangene jeg gjør det, føles det bare bedre med de første pilsene. Men blir samme leken når jeg har drukket noen halvlitere. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Når jeg drikker så klarer jeg ikke å drikke så mye, jeg blir fort dårlig. Det vil si at det er nok. Når jeg drikker over "grensa" at jeg blir kvalm. Dette er noe som har skjedd de siste årene. Før kunne jeg drikke til jeg spydde eller til at jeg ble så full at jeg ikke klarte å gå. Hva kan skyldes dette? Er det fordi jeg er tynn og spinkel? Jeg er iallefall det. Men det har jeg da alltid vært. Pleier som regel ikke å spise noe særlig før jeg skal drikke. Men av de gangene jeg gjør det, føles det bare bedre med de første pilsene. Men blir samme leken når jeg har drukket noen halvlitere. Hadde en lignende situasjon engang for noen år siden. Fikk rett og slett stygga for brennvin og øl etter en fest jeg spydde en go del. Klarte ikke drikke en øl engang. Dette gikk over etterhvert, nå elsker jeg øl men har fremdeles litt problemer med og drikke sprit. Før den festen gikk alt bare godt sprit og øl gikk ned som vann. Er rundt 3 år siden, har lurt endel på om dette er noe som skjer med folk flest, men har ikke tenkt så mye på det. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kondolerer Høres virkelig trist ut det der ja... Jeg har egentlig ett annet problem med øl... det glir ned mye lettere enn vann. Bruker som regel å være drita fra klokken 21:30 til 6-7 tiden når jeg begynner klokken 18 på kvelden.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) jhk Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Syns egentlig det er bedre å ikke like sprit enn å ikke like øl... Jeg kan ikke drikke sprit feks da ender det bare med pumping elns Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Sprit går ned delvis rent og. Men ikke i store mengder. Det er jo veldig rart, for før kunne jeg jo drikke meg drita, alså drikke for full musikk helt til jeg stupte. Men nå føler jeg at jeg får nok av en sixpack. Skjønner virkelig ikke hva som er problemet. Dette gjør at jeg er litt "bekymret" for å gå ut å drikke. Kan det også ha noe med at jeg ikke spiser regelmessig. For spiser ufattelig lite. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ligger nok i fordøyelsen din. Riktig kosthold er nøkkelen til suksess ved det meste :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå