spetwols Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hei. Jeg skulle låne bort pcen min ikveld så derfor ville jeg låse mappene mine. Jeg lastet ned Folder Lock 6.3.1 Starta det,laga en flk fil hvor tingene lå. Så valgte jeg filene jeg ville sjule. Så lå det en fil på mine dokumenter som heter Locker01.flk Så nå så skulle jeg få tilbake filene igjen så de ble synelig. Så kåla jeg litt med det,så gikk jeg på options og trykka "delet locker" Og da blei jo den flk fila borte. Ops hva faen har skjedd ??? også skulle jeg gå på D mappa mi. Og det var ingen av filene kommet tilbake. Det er sjukt viktig ting! Biler og alt mulig. Er helt krise. Og jeg finner IKKE den flk fila tilbake heller. har prøvd og gjennopretta pcen 2 dager tilbake,men da kom mappene opp,men ikke innholde. Hva faen skal jeg gjøre ? Det er MAX KRISE!! Prøvde og og søke,men den fant ingenting. HJELP!! Blir EVIG!!! takknemlig for hjelp..... Jeg har sittet flere måndter sikkert tilsammen og laget en sjukt system jeg har brukt evig lang tid på. Se på a-ha collection på tagen min,alt det er borte nå og det har jeg ikke sittet med i få timer. Hadde rundt 5000 bilder og vidoer av a-ha. HVA SKAL JEG GJØRE ? :S Endret 20. desember 2009 av spetwols Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Holder med en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1184579 MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg