Chrisss Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hei jeg har nå cloka min q9450 til 3500 ghz. Men det er ikke helt stabil ennå.. Det jeg lurer på er volten på southbridge noe jeg må stille på ? PÅ cpu så lurer jeg på hvem av de her skal være av og på ? : CPU Ratio Setting C1E Support Max CPUID Value Limit Intel® Virtualization Tech CPU TM function Execute Disable Bit Intel® SpeedStep Intel® C-STATE Tech FSB Termination Voltage ? Det er volten til Fsb ? Har økt northbridge til 1.46 ! vcore til 1.30654 Tempen på cpu er -8 i bios, I windows står den på 12 grader..Ja har vannkjøing,pc står på lofte... Er en stundt siden jeg har cloka sånn veldig så. Håper på noen tips her ... Endret 20. desember 2009 av Chrisss Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Sorry for dobel post... Endret 20. desember 2009 av Chrisss Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Lurer også på hvilke settings som skal være på for CPU, har selv Q9550. Håper på svar. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Lurer også på hvilke settings som skal være på for CPU, har selv Q9550. Håper på svar. Hehe jeg ga faen jeg ... Kjøpte meg ny pc (: Intel I7 Endret 22. desember 2009 av Chrisss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå